ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

El mercat no sedentari torna la propera setmana a la plaça del Mercat de Xàtiva

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado octubre 1, 2021
280 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

El regidor de Serveis Públics Ricardo Martínez ha explicat les noves condicions i la nova configuració, que inclourà a l’hostaleria de la zona

El proper dimarts 5 d’octubre el el mercat no sedentari tornarà al seu espai tradicional ubicat a la Plaça del Mercat i els carrers adjacents. El retorn es produeix després d’un any i mig de la seua aturada a causa de la pandèmia, que va obligar a habilitar un espai a l’Avinguda de Selgas per a complir amb els límits d’espai i aforament.

El regidor de Serveis Públics de l’Ajuntament de Xàtiva Ricardo Martínez va mantindre ahir una reunió amb les associacions Xàcex, Adexa, Ahoxa, Gent del Mercat i el col·lectiu signant de la petició de tornada a aquest espai per tal d’informar-los del canvi, i està previst que es reunisca també amb l’Associació Valenciana de Mercaders (AVAME). Aquest retorn es pot produir ara i no abans perquè fins aquest passat dimarts la normativa autonòmica no permetia el tornada amb totes les garanties per a les condicions que ofereixen els carrers del mercat.

Martínez va explicar la nova configuració i les noves condicions i va insistir en que «s’ha realitzat una modificació de la distribució per permetre la convivència de mercaders, hostalers i comerciants tots en un mateix espai». L’hostaleria de la zona passarà formar part del mercat i haurà de respectar els horaris de col·locació de les terrasses per a optimitzar la fluïdesa del mercat i del tràfic.

«Portem treballant en aquest retorn des de fa mesos, i hem aprofitat les circumstàncies de la Covid per a anar treballant en la integració total de la restauració i dels comerços ubicats als carrers pels quals es desenvolupa el mercat», ha explicat Ricardo Martínez, qui ha afegit que la decisió també s’ha notificat a salut pública per tal d’exposar la nova distribució i confirmar la tornada a la normalitat després del canvi normatiu.

Així doncs, el mercat no sedentari tornarà a celebrar-se a partir d’aquest mes d’octubre els dimarts i divendres al seu lloc habitual abans de l’inici de la pandèmia.

Tags: Xàtiva

Lo + leído

Casas listas en tiempo récord: así es el plan de vivienda industrializada de Utiel para familias afectadas por la DANA

La recuperación de Utiel tras las consecuencias de la DANA de 2024 da hoy un…

Alerta en la Comunitat Valenciana: el 112 avisa de tormentas severas y granizo para lo que queda de jueves

Situación complicada en las carreteras y núcleos urbanos de la Comunitat Valenciana. El Centro de…

Hacia la huelga indefinida en la educación valenciana: sindicatos rompen la negociación ante una oferta salarial «insultante»

El conflicto en el sistema educativo valenciano ha alcanzado un punto de no retorno. Tras…

Otras noticias

Imatge virtual del projecte del Palau de Justícia de Xàtiva a Santa Clara.
La Costera

La Generalitat liquida el Palau de Justícia a Santa Clara: torna l’immoble a l’Ajuntament i el futur judicial de Xàtiva queda en l’aire

Por Toni Cuquerella
corteluz1
El Camp de TúriaL'Horta NordLa Costera

Estos son los municipios valencianos con cortes de luz esta semana: Moixent, Bétera y Paterna entre los afectados

Por Javier Ruiz
Castell de Xàtiva.
La CosteraTurismo

Adéu al turisme de masses? Xàtiva presenta el full de ruta per a protegir la seua essència i no morir d’èxit

Por Toni Cuquerella
CEIP Attilio Bruschetti.
La Costera

Xàtiva inicia la reforma integral del col·legi Attilio Bruschetti: una inversió de 900.000 euros per modernitzar el centre

Por Toni Cuquerella
Quadre cap per avall de Felip V.
La CosteraLa Plana Baixa

Xàtiva i Vila-real s’uneixen contra el llegat de Felip V: de 1707 a l’agermanament de les ciutats cremades

Por Toni Cuquerella
Imatge del projecte del Centre Raimon de Xàtiva.
La Costera

Xàtiva esquiva les retallades de la Generalitat i iniciarà les obres del Centre Raimon abans de l’estiu

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?