ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

El Departament de Salut Xàtiva-Ontinyent constitueix el seu Comité d’Ètica i Investigació

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado octubre 6, 2021
410 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

Aquest òrgan servix per a autoritzar els projectes d’investigació del departament excepte les que tenen a veure amb medicaments o productes sanitaris

El departament de salut Xàtiva-Ontinyent ha constituït el seu Comité d’Ètica d’Investigació (CEI) després d’haver sigut acreditat per la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública.

El CEI és un òrgan independent i imparcial respecte de qui promou un projecte d’investigació biomèdica, i inclús autònom dins de l’organigrama de l’hospital. El seu objectiu principal és garantir l’adequació dels aspectes metodològics, ètics i jurídics de les investigacions en què queden implicades persones exceptuant aquelles investigacions amb medicaments ni productes sanitaris, que ho autoritzen organismes superiors.

La constitució d’aquest Comité, afavorix l’agilitat per a autoritzar la posada en marxa de projectes d’investigació, així com una major accessibilitat dels membres del Comité per a conéixer millor els equips investigadors del departament i cooperar en el seu bon desenrotllament.

Fins al moment es disposava en el departament d’una Comissió d’Investigació que realitzava una avaluació inicial d’estos projectes però sense potestat per a autoritzar els mateixos, havent de ser remesos a centres externs. Des de l’acreditació d’este nou CEI, per part de la Direcció General d’Investigació, l’autorització es realitza directament des d’este Comité amb seu en l’Hospital Lluís Alcanyís de Xàtiva.

El CEI està compost per catorze membres i té previst realitzar com a mínim una reunió mensual. Entre els seus membres es troba personal facultatiu, farmacèutic i d’infermeria a què se suma també un professional alié a la institució sanitària o membre llec, un professional sanitari fisioterapeuta, un professional especialista en protecció de dades i un equip de professionals sanitaris més entre facultatiu, infermeria i professionals farmacèutics de l’àrea de l’atenció primària.

La presidenta del CEI del departament de salut Xàtiva-Ontinyent és la farmacèutica María Angeles López-Montenegro i ha defés que amb esta acreditació “ara el personal investigació a més de tindre una major accessibilitat al Comité aconseguix molt més ràpid l’inici del seu projecte”.

S’estima que anualment un poc més de 25 projectes d’investigació siguen tractats per este Comité científic. Actualment la Comissió està tractant entre un i tres projectes mensualment. Amb això es contribuïx a la generació de valor científic a les institucions sanitàries i s’amplia el caràcter de promoció de la investigació que té també la institució hospitalària.

Tags: Xàtiva

Lo + leído

L’Entrada de Bandes d’Ontinyent i ‘Chimo’ d’aquest dijous, amenaçats per l’alerta de tempestes i granís

Les Festes de Moros i Cristians d'Ontinyent tenen este dijous 20 d'agost una de les…

Ola de calor histórica en la Comunitat Valenciana: récord de 44,7 °C y nocturnas insólitas rozando los 40 °C este 19 de agosto

Un episodio extremo de ponentà azotó la Comunitat Valenciana este miércoles 19 de agosto. La…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Requena para el jueves 20 de agosto

La previsión meteorológica en Requena para el jueves 20 de agosto indica intervalos nubosos con…

Otras noticias

Ontinyent ha celebrat la seua 'Nit Gran'.
La Vall d'Albaida

La «Nit Gran» d’Ontinyent triomfa a la Glorieta amb més de 1.300 assistents i obri pas als esdeveniments de dijous

Por Toni Cuquerella
Assistiran autoritats del Govern, la Generalitat i la Diputació.
La Vall d'Albaida

Diana Morant, Vicente Martínez Mus i Vicent Mompó encapçalen les autoritats a l’Entrada de Moros i Cristians d’Ontinyent

Por Toni Cuquerella
Entrada Cristiana d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

À Punt retransmet en directe les Entrades de Moros i Cristians d’Ontinyent aquest divendres

Por Toni Cuquerella
El Museu del Tèxtil ofereix també gastronomia en festes.
La Vall d'Albaida

On menjar durant els Moros i Cristians d’Ontinyent: tapes, arrossos i pantalla gegant al Museu del Tèxtil, la Glorieta i el Parc Mestre Ferrero

Por Toni Cuquerella
La cantant Gisela.
La Vall d'Albaida

Ontinyent desplega 18 propostes musicals per a revolucionar la Glorieta en els Moros i Cristians

Por Toni Cuquerella
Ontinyent ja ha celebrat el seu concurs de Caps d'Esquadra infantils.
La Vall d'Albaida

Silvana Soler i Berta Galbis triomfen en el XLI Concurs Infantil de Caps d’Esquadra d’Ontinyent

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?