lunes, 23 junio de 2025
Suscríbete
ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

La Pobla del Duc inicia les obres per a la millora i modernització de l’accés al polígon Oest

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado octubre 22, 2021
44 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.

NULL

El consistori compta amb una ajuda de l’IVACE de 187.187 euros

L’ajuntament de La Pobla del Duc ha iniciat les obres en el polígon oest gràcies a l’obtenció d’una ajuda de l’Institut Valencià de Competitivitat Empresarial (IVACE) per l’import de 187.187 euros amb l’objectiu de millorar, modernitzar i ampliar les infraestructures i serveis d’accés en el Polígon Industrial a través de la ronda Generalitat.

El projecte en execució és el resultat d’una anàlisi sobre la mobilitat i els accessos del Polígon Industrial, en el qual es recullen les mancances i deficiències que presenta actualment.

El govern municipal vol així donar resposta a les necessitats actuals d’accés al polígon per a dotar-lo d’infraestructura i serveis. Aquesta intervenció permet una millora de l’enclavament industrial, així com la seguretat de vianants i vehicles.

De la mateixa forma, la renovació de diverses conduccions d’aigua potable situades en el polígon industrial -que presenten avaries amb bastant freqüència- permetran el desenvolupament de l’activitat diària en condicions de seguretat.

L’alcalde de La Pobla del Duc, Vicent Gomar, ha destacat que “és fonamental aquesta millora dels accessos al polígon, així com la reparació del sistema de conduccions d’aigua potable, perquè el funcionament de l’activitat econòmica en la població continue creixent”.

A més, “aquestes accions segueixen en la línia que des d’aquesta corporació hem per a millorar les condicions de vida a la Pobla del Duc”, assenyala Gomar, “a través de les obres i inversions realitzades des de l’Ajuntament en col·laboració amb diferents entitats públiques, com en aquest cas, amb IVACE.

Pel que fa a la millora de la via pública, es planteja la reordenació d’un tram de la Ronda Generalitat en la seua part sud que serveix d’accés al polígon. En aquests moments existeixen diversos trams sense voreres, per la qual cosa impedeix que els vianants puguen recórrer-los amb seguretat, i els fan inaccessibles. D’altra banda, des del consistori han detectat també que l’asfalt d’aquest tram està totalment degradat, amb amples de calçada excessius sense una ordenació adequada.

Finalment destacar que es durà a terme la senyalització horitzontal de la zona de les obres mitjançant l’aplicació de pintura termoplàstica blanca per a exterior, a més d’una nova senyalització vertical. D’aquesta manera es millorarà de manera significativa la seguretat per al trànsit de vehicles.

Durant la licitació de les obres s’han negociat millores relacionades amb el cicle integral de l’aigua i amb l’enllumenat públic per a afavorir l’eficiència dels serveis del polígon industrial.

Tags: Pobla Del Duc

Lo + leído

Desarticulada una xarxa a Xàtiva que cobrava 350 euros per empadronaments falsos a immigrants

350 euros per un període de sis mesos d'empadronament en habitatges on els empadronats no…

Manises prepara sus fiestas 2025 con música, cerámica y tradición

El Ayuntamiento de Manises ha hecho público el programa de las fiestas de 2025 con…

Alaquàs y Aguas de Valencia crean el primer Concurso de Maquetas de Depuradoras para los más jóvenes

El Ayuntamiento de Alaquàs junto con Aguas de Valencia han creado el primer concurso de…

Otras noticias

Assemblea General de Caixa Ontinyent.
EconomíaLa Vall d'Albaida

Una Caixa Ontinyent en expansió torna a augmentar els seus beneficis en 2024: 11,3 milions d’euros nets

Por Toni Cuquerella
Obres d'enderroc de construccions junt a la muralla d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent inicia els enderrocs al barri medieval de la Vila per recuperar la Muralla Sud i construir 12 habitatges nous

Por Toni Cuquerella
Lliurament del premi del Ministeri d'Habitatge a ontinyent.
La Vall d'Albaida

El Ministeri premia el projecte del parc inundable d’Ontinyent com exemple d’acció pública en arquitectura

Por Toni Cuquerella
Pedregada Vall Albaida 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

El pedrisco del pasado sábado afecta a más de 8.700 hectáreas de cultivo en la Vall d’Albaida con 2 millones de euros de pérdidas

Por Agronews
Ontinyent
La Vall d'Albaida

Ontinyent posa en marxa zones de prioritat residencial per a pacificar el trànsit i prioritzar el veïnat

Por Javier
Fiestas de 'La Barraca' de El Ràfol de Salem
La Vall d'Albaida

El Ràfol de Salem celebra la particular fiesta de “La Barraca” con el fuego, el almuerzo y el arroz al horno como protagonistas

Por Javier
Auditor
  • Quienes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quienes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?