ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

Xàtiva tornarà a acollir la Runcàncer, la cursa i marxa solidària contra el càncer

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado septiembre 16, 2022
340 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

L’organització espera poder arribar als 3.000 participants en una jornada que tindrà les modalitats de curs i de marxa

Després de dos anys sense poder fer-la, torna a Xàtiva la VIII Cursa i Marxa Solidària contra el càncer. La prova forma part del VIII Circuit Provincial contra el Càncer, Runcàncer, circuit que aquest any compta amb 8 curses i 90 marxes en diferents localitats de la província.

A Xàtiva tindrà lloc aquest diumenge 25 de setembre de 2022 a partir de les 10.00h. Constarà de dues proves diferents: una cursa competitiva de 6,5 Km i una marxa no competitiva de 4 Km.

La modalitat de cursa començarà a les 10.00h, mentre que la modalitat de marxa ho farà pocs minuts després, totes dues tindran com a eixida i meta l’Albereda Jaume I, davant de l’Ajuntament.

L’import del dorsal és de 5 euros, que es destinarà íntegrament a la lluita contra el càncer, amb opció a samarreta commemorativa per 6 euros més.

Les inscripcions es poden realitzar de forma presencial als establiments col·laboradors, o online (opció oberta fins el 22 de setembre a les 23,59h) a aquest enllaç. Amb l’opció online, l’arreplegada de dorsals serà divendres 23, al pati de la Casa de la
Cultura de 17.30 a 20.30h i dissabte 24, al Centre Comercial Plaça Major de 10.15 a 21.00h. Per a arreplegar-los serà necessari presentar un document acreditatiu de la identitat del participant i el paper de la inscripció. A la línia d’eixida es podrà obtenir el dorsal davant de l’Ajuntament des de les 8.00h fins a 30 minuts abans de començar les proves.

Aquests tres dies també es podran adquirir nous dorsals per als participants que ho desitgen, però sols de marxa. A més, qui vulga podrà aconseguir una samarreta commemorativa per 6€ més, de venda només aquests dies mentre s’entreguen els dorsals. L’edat mínima dels participants en la cursa és de 16 anys. Al ser menors, hauran d’omplir una autorització i anar acompanyats d’un adult que es responsabilitze d’ells.

En la marxa poden participar no només adults, sinó també joves, adolescents, xiquets, xiquetes, nadons amb carros, mascotes, etc. Tots els participants han de portar el dorsal per poder estar coberts per l’assegurança de responsabilitat civil. Els menors que participen en la marxa han de fer-ho acompanyats sempre per adults i amb dorsal.

L’organització espera poder arribar als 3.000 participants. La Junta Local de l’Associació Espanyola Contra el Càncer (AECC) ha fet una crida a tota la ciutadania de Xàtiva i pobles veïns a participar de nou d’aquesta festa solidària.

Tags: Xàtiva

Lo + leído

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Requena para el sábado 5 de septiembre

La previsión meteorológica en Requena para el sábado 5 de septiembre indica cielos con nubes…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Gandia para el sábado 5 de septiembre

La previsión meteorológica en Gandia para el sábado 5 de septiembre indica temperaturas máximas de…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Peñíscola para el sábado 5 de septiembre

Peñíscola disfrutará de una jornada con poco nuboso y temperaturas máximas alrededor de 31 ºC,…

Otras noticias

Acte al Museu de l'Almodí durant la Fira dels Borja de Xàtiva.
La Costera

Xàtiva llança el I Concurs Nacional de Música Antiga «Fira dels Borja»: dates, requisits i inscripció

Por Toni Cuquerella
la costera
La Costera

6 de cada 10 persones sense faena superen els 44 anys a La Costera

Por Adrián Lupiáñez
Mapa de la intervenció a l'A-35.
La Costera

El Ministeri destinarà 2,3 milions a reforçar estructures amb més de 40 anys en l’autovia A-35 a l’Alcúdia de Crespins i Cerdà

Por Toni Cuquerella
Brigada de neteja de la Fira de Xàtiva.
La Costera

La Fira de Xàtiva 2026 marca un rècord de reciclatge: la recollida d’envasos i paper es duplica respecte a l’any anterior

Por Toni Cuquerella
xativa
La Costera

Xàtiva repara d’urgència la N-340 al Jardí del Bes per a solucionar les filtracions de la pluja

Por Adrián Lupiáñez
Nous cotxes de la Policia Local de Xàtiva.
La Costera

Xàtiva renova la seua Policia Local amb dos nous vehicles híbrids

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?