ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

Més de 200 demandants d’ocupació i de 25 empreses participen a la Fira de l’Ocupació 2022 de Xàtiva

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado octubre 5, 2022
283 vistas
4 Min lectura
Compartir en:

NULL

La cita està organitzada per Cámara Valencia i ha comptat amb una conferència, tallers i entrevistes de treball de forma presencial

La Casa de Cultura de Xàtiva ha acollit aquest dimecres la Fira d’Ocupació 2022 organitzada per Cambra València, la qual ha estat inaugurada pel president de la Diputació de València Toni Gaspar, l’alcalde de Xàtiva Roger Cerdà i el president de Cambra València José Vicente Morata.

«La Cambra es dedica a ajudar a les empreses però també a les persones a través de les pymes i a les persones demandants d‘ocupació a través de Garantia Juvenil o de la seua pròpia formació. Esteu davant d’un repte important i nosaltres volem ajudar-vos per a que la cerca de treball siga molt més fàcil», ha exposat el president de Cambra València José Vicente Morata, qui ha agraït «a la Diputació de València el recolzament d’aquests programes i a l’Ajuntament per totes les accions d’ajuda al comerç que realitzen».

Per la seua part, l’alcalde de Xàtiva Roger Cerdà ha manifestat que «a nivell local i autonòmic la situació laboral està millorant com així ho manifesten les últimes dades referents a l’atur. Nosaltres des de les administracions hem de fer apostes decidides per l’ocupació. I eixes dades ens han de convidar a l’esperança perquè en el camí de la generació d’ocupació de qualitat estem tots, tant les persones demandants, com les empreses i les administracions públiques. Aquesta Fira de l’Ocupació és una magnífica oportunitat per trobar els perfils adequats».

Cerdà també ha fet referència a les dades d’ocupació a nivell local, i ha recordat que en els últims tres anys l’Ajuntament de Xàtiva ha contractat a través de diferents programes d’ocupació un total de 230 persones per a treballar durant un any, amb una inversió total de 2,2 milions d’euros.

Per últim, el president de la Diputació de València Toni Gaspar ha indicat que «la missió de les institucions, al cap i a la fi, és fer feliç a la gent a través del que fem, i ho aconseguim gràcies a jornades com aquesta, que són molt útils com demostren les dades, ja que permeten a les empreses trobar treballadors i als demandats d’ocupació aconseguir feina».

Tallers i cerca activa

En la jornada de hui, que ha ocupat tot el matí, s’han desenvolupat una ponència i dos tallers amb l’objectiu d’ajudar a les persones sol·licitants d’ocupació en aspectes com ara la seua presentació en l’entrevista de treball o la preparació de currículums.

El conferenciant internacional, escriptor i expert en motivació i productivitat César Piqueras ha impartit la conferència ‘Superactitut’, a la qual han seguit un taller per a aprendre a parlar en públic i a fer la presentació personal a càrrec de Reme Egea (consultora, coach i formadora en empreses nacionals i multinacionals), i altre taller sobre «les soft skills del 2022 i el seu impacte en l’ocupabilitat» realitzat per Patricia Calabuig (consultora en desenvolupament organitzatiu, selecció i motivació de persones).

La Fira de l’ocupació 2022 organitzada a Xàtiva per Cambra València ha comptat amb més de 200 persones demandants d’ocupació i amb més de 25 empreses que també han aprofitat per realitzar diferents entrevistes de treball de forma presencial.

Tags: Xàtiva

Lo + leído

Menys abocador i més contenidor marró: com la separació de l’orgànic està buidant el fem de rebuig a Ontinyent

La revolució de la recollida de residus d'Ontinyent ja té un clar protagonista: el contenidor…

Primer rescate de la temporada de la policía marítima de Calp al evacuar a una mujer en una cala del Racó del Corb

La Unidad de Vigilancia e Intervención Marítima (UVIM) de la Policía Local de Calp ha…

Castellón de la Plana celebra la 8ª edición de la jornada inclusiva ‘Todo el mundo a moverse’

El pabellón deportivo de la Universitat Jaume I, en Castellón de la Plana, ha acogido…

Otras noticias

Roger Cerdà i María Beltrán.
La Costera

La Fira de Xàtiva fa història amb més de 300.000 visites i ja mira cap a la declaració internacional

Por Toni Cuquerella
xativa escola campus
La Costera

Més de 440 xiquets i joves omplin les escoles i campus d’estiu municipals de Xàtiva

Por Adrián Lupiáñez
Mompó Llanera de Ranes
La Costera

Llanera de Ranes recibirá más de 180.000 euros de la Diputació para renovar su polígono industrial

Por Adrián Lupiáñez
Rafa Sánchez.
La Costera

Un viatge a la nostàlgia del pop: Rafa Sánchez porta els grans himnes de La Unión al Castell de Xàtiva

Por Toni Cuquerella
Protesta contra l'eliminació del jutjat de violència de gènere a Xàtiva.
ComarcalLa Costera

Xàtiva recupera el jutjat de violència de gènere: el Govern rectifica i retorna les competències al partit judicial

Por Toni Cuquerella
Jorge Rodríguez i Natàlia Enguix amb l'agrupació d'Ens Uneix a Xàtiva.
La Costera

Xàtiva estrena agrupació local d’Ens Uneix amb Javier García Paños com a líder

Por Javier Ruiz
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?