ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

63 persones treballaran en projectes de formació i ocupació a Xàtiva durant 2023

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado diciembre 29, 2022
294 vistas
4 Min lectura
Compartir en:

NULL

Més d’1,25 milions d’euros destinats a Xàtiva en subvencions de Labora i el Fons Social Europeu per als programes mixtos d’ocupació i formació

L’Ajuntament de Xàtiva ha intensificat la creació d’ocupació gràcies als projectes mixtos d’ocupació i formació, cofinançats per Labora i el Fons Social Europeu. Per al proper exercici 2023, està previst que un total de 63 persones, entre alumnes i personal directiu, administratiu i docent, troben ocupació en distints projectes promoguts per l’Ajuntament de Xàtiva. Demà mateix arranquen els dos primers projectes que suposaran l’inici d’un any de feina i formació per a 26 persones.

D’altra banda, aquest matí s’ha celebrat l’entrega de diplomes als participants en un altre dels projectes municipals que han estat funcionant durant el present exercici. Es tracta de les alumnes del projecte ‘Joventut amb futur’, integrat per 10 persones menors de 30 anys que s’han format en el camp de l’administració. En aquest mateix projecte, emmarcat en el programa T’Avalem, també han treballat 3 persones més durant un any; el personal directiu, administratiu i docent de ‘Joventut amb futur’.

En l’acte d’entrega de diplomes han participat la regidora de Joventut, Lena Baraza i l’alcalde Roger Cerdà, qui ha animat als i les assistents per tal que aprofiten l’experiència d’un any de treball en l’administració pública per a concursar en les distintes ofertes d’ocupació pública que preveu llançar l’Ajuntament de Xàtiva durant els pròxims mesos, ja que, segons ha explicat Cerdà, «aquestes ofertes van a produir-se en concurrència competitiva i generaran borses de treball que s’utilitzaran per aquest ajuntament i altres. Són magnífiques oportunitats que heu d’aprofitar», els ha dit l’alcalde.

A més d’aquest projecte, durant 2022 han estat funcionant altres dos; ‘Escorxador viu 21-22’, també per a menors de 30 anys, i ‘Xàtiva treballa 21-22’. Al remat, 39 llocs de treball generats en el marc dels programes mixtos d’ocupació i formació durant 2022 i 63 llocs més que es generaran durant 2023.

Ocupació per a dones

Un dels projectes que veurà la llum en 2023 és «Dones amb futur». Aquest Projecte s’emmarca en les polítiques d’ocupació que està desenvolupant l’Ajuntament de Xàtiva dirigides a les dones. 10 dones participaran en un programa mixt d’ocupació i formació de caràcter temporal, d’un any de durada, que té com a principal objectiu, millorar l’ocupabilitat de les dones desocupades. Per a això, es realitzaran especialitats formatives, de nivell I, dirigides a l’obtenció de certificats d’operacions de gravació i tractament de dades i documents i d’activitats administratives en la relació amb el client. Aquest projecte compta amb una subvenció de la Generalitat Valenciana de prop de 250.000 euros.

Es preveu que les alumnes treballadores presten servei en les instal·lacions municipals i consergeries dels col·legis públics, així com en altres àrees de l’Ajuntament i, fins i tot, queda oberta la possibilitat d’establir convenis de col·laboració amb altres entitats per a la realització de pràctiques formatives. Les funcions que realitzaran aquestes dones es correspondran amb diverses tasques relacionades amb els continguts de la formació rebuda, com ara ordenació de documents, atenció telefònica, preparació de documentació per al seu enviament, fotocòpies i enquadernacions, enviar faxos i correus electrònics, etc.

A aquest projecte se sumaran tres més al llarg del proper exercici: «Xàtiva Treballa 22-23», «Escorxador viu 2023» i «Joventut amb futur 2023». Aquestes tres iniciatives agrupen a 50 persones més, entre alumnes treballadors, personal directiu, d’administració i docent. En total, 63 llocs de treballs i més d’1,25 millons d’euros en subvencions destinades a Xàtiva pels programes mixtos d’ocupació i formació de Labora i el Fons Social Europeu.

Tags: Xàtiva

Lo + leído

Nou xoc institucional pel futur Palau de Justícia de Xàtiva: la Generalitat tria solar per a un polígon industrial sense el consens municipal

La construcció de la històrica reivindicació del nou Palau de Justícia de Xàtiva ha derivat…

Consulta la programació especial d’À Punt per a les Fogueres de 2026

À Punt reafirma el seu compromís amb les grans festes de la Comunitat Valenciana amb…

Sanidad refuerza el personal de los centros de salud de Ayora, Caudete de las Fuentes, Cofrentes, Cortes de Pallás, Sinarcas y Siete Aguas durante los meses de verano

La Conselleria de Sanidad ha anunciado un incremento de personal y recursos sanitarios para este…

Otras noticias

Presentació dels cartells de la Fira de Xàtiva.
La Costera

Un meló d’alger, una botija i dotze imatges: així és la sorprenent proposta per al cartell de la Fira a Xàtiva

Por Toni Cuquerella
Imatge virtual del projecte del Palau de Justícia de Xàtiva a Santa Clara.
La Costera

Xàtiva respon a la Conselleria: els terrenys alternatius que proposa per al Palau de Justícia són inviables

Por Toni Cuquerella
Els ciclistes de Xàtiva tindran nous espais per circular.
La Costera

Revolució sostenible a Xàtiva: així seran els nous carrils bici que connectaran la ciutat, la Via Verda i la Cova Negra

Por Toni Cuquerella
Xàtiva ja ha presentat les celebracions del mes de juny.
La Costera

Xàtiva reviu el Corpus Christi: del pregó de Pep Botifarra a les noves visites inclusives de la Crema de Felip V

Por Toni Cuquerella
Les noves falleres majors de Xàtiva per 2027.
La Costera

Cristina Vidal Real i Carlota Vercher Mallol, elegides Falleres Majors de Xàtiva per a l’any 2027

Por Toni Cuquerella
Museu de Belles Arts de Xàtiva.
La Costera

Xàtiva busca director per al seu Museu: es publica la convocatòria per a modernitzar el patrimoni de la ciutat

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?