ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Culturarte

Xàtiva obri la Fira Borja amb oerta de música, turisme i gastronomia per tota la ciutat

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado octubre 26, 2021
52 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.

NULL

S’han programat una sèrie de concerts i rutes guiades, mentre que el cap de setmana es podran degustar menús i tapes especials als establiments de la ciutat

Aquest dilluns ha començat la Fira Borja de Xàtiva que comptarà al llarg de tota la setmana amb activitats culturals, turístiques i gastronòmiques per tota la ciutat. L’acte de presentació ha tingut lloc al convent de Sant Domènec, amb la participació de l’alcalde de Xàtiva Roger Cerdà i de la regidora de Cultura i Turisme Raquel Caballero.

«Aquesta programació posa en valor la nostra història i el vincle de Xàtiva amb una nissaga valenciana de projecció universal», ha manifestat l’alcalde Roger Cerdà, qui ha mostrat el seu agraïment «a tota l’àrea de Cultura i Turisme de l’Ajuntament per tota la tasca realitzada així com també a totes les institucions que han col·laborat».

La cita ha servit també per a inaugurar l’exposició ‘Vestint als Borja’, a càrrec de Indumenta’t (Agrupació d’Indumentaristes de Xàtiva), que es podrà visitar fins al 14 de novembre al mateix convent de Sant Domènec. Aquest escenari també acollirà el dijous un fòrum d’economia comarcal sobre turisme d’Interior organitzat per Levante-EMV i À Punt amb la col·laboració de l’Ajuntament, mentre que per la vesprada es realitzarà al claustre el concert de veu i clau ‘La voz en el renacimiento’. Els dies 30 i 31 tindrà lloc un curs intensiu de dansa renaixentista i el dia 1 a les 12 hores es realitzarà el concert ‘En el camí dels Borja’.

La programació musical es complementa amb els concerts ‘Cròniques de germanies’ (29 d’octubre a les 20 hores a l’església de Sant Pere), ‘La veu de l’orgue al renaixement i ara’ (29 d’octubre a les 22 hores a l’església de Sant Feliu), ‘Borgias & company’ (30 d’octubre a les 12h al convent de Santa Clara), ‘Llibre de les bèsties’ (30 d’octubre a les 20h al Gran Teatre), ‘taller de gala al voltant de Lluys de Milà’ (31 d’octubre a les 12h a l’església de Sant Feliu), ‘A las armas. La vida del noble caballero. La vida cortesana’ (31 d’octubre a les 19h a l’església de Sant Feliu) i ‘Claroscuro’ (1 de novembre a les 20 hores a l’església de Sant Pere).

A més a més, per tancar la programació cultural, també s’han organitzat visites per a escolars a l’església de Sant Feliu (del 26 al 29 d’octubre), un taller de música antiga al Conservatori Lluís Milan (30 octubre a les 10 hores), el teatre familiar ‘Carro de jocs’ (31 d’octubre a les 12h a la Plaça del Mercat) i l’espectacle ‘Lucretiana Danza en época dels Borja’ el dia 31 d’octubre a les 20 hores a la plaça de la Seu i Sant Domènec.

Pel que fa a l’apartat turístic, estan previstes una sèrie de visites guiades i teatralitzades entre els dies 30 i 31 d’octubre i 1 de novembre. Pels matins (10:30h) es realitzarà la visita guiada ‘Xàtiva ciutat natal dels Borja. Una ruta per descobrir’, i per les vesprades (19h dies 30 i 31 d’octubre i 12h dia 1 de novembre) tindrà lloc la visita teatralitzada ‘Els Borja’, totes dues amb eixida des de la plaça Sant Pere.

La Fira Borja es complementa amb la participació del sector de l’hostaleria local, que oferirà menús i tapes dissenyades per a l’ocasió. En total participen 17 establiments amb els menús i dotze pel que fa a les tapes.

Tota la informació i venda d’entrades a través de la pàgina web de Xàtiva Turisme.

Tags: Xàtiva
comarcalCV_300x600

Lo + leído

Torrent avanza en la modernización del Mercado Sant Gregori

El Mercado Sant Gregori de Torrent se encuentra en la fase final de su transformación…

Tavernes de la Valldigna triplicará la presencia de Policía Local durante las fiestas

El Ayuntamiento de Tavernes de la Valldigna ha preparado un dispositivo especial para asegurar la…

Detenido en València un hombre por atracar tres comercios en menos de 24 horas

Agentes de la Policía Nacional han arrestado en València a un individuo de 33 años…

Otras noticias

02JoyDancingBeijing
CulturarteEl Camp de Túria

Llíria City of Music participa en el Joy Dancing Pekín con jóvenes talentos

Por Redacción ComarcalCV
1 5
CulturarteL' Horta Sud

Torrent custodia tres reproducciones del Museo del Prado en el Hall de l’Antic Mercat

Por Redacción ComarcalCV
festivalcortosm
CulturarteEl Camp de Morvedre

Abierto el plazo para presentar cortometrajes al Festival Internacional de Cine Negro en Sagunto

Por Redacción ComarcalCV
03AbrahamCupeiro.Karnyx1
CulturarteRequena - Utiel

El Cuarteto Sorolla y el Quinteto Tourbillon participarán en el Festival FiMuVin de Requena

Por Redacción ComarcalCV
ARENALSOUNDBALANCE
CulturarteLa Plana Baixa

Burriana resalta la gestión eficaz del Arenal Sound 2025

Por Redacción ComarcalCV
photo5775918951224691239y
CulturarteL' Horta SudLa Ribera Baixa

La Societat Joventut Musical de Albal gana el Certamen de Bandas de Música de Cine de Cullera

Por Redacción ComarcalCV
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?