ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Culturarte

Xàtiva celebrarà entre abril i maig la 20a edició del certamen de Joves Intèrprets

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado febrero 13, 2023
32 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.
650x80_2_ola_CAS

NULL

La Junta de Govern ha aprovat hui les bases de la convocatòria que tornarà a comptar amb 3 modalitats, 4 especialitats i vora 14.000 euros en premis

Aquest any torna a Xàtiva el Concurs de Joves Intèrprets ‘Ciutat de Xàtiva’, el qual celebrarà la seua XX edició. Hui dilluns s’han aprovat en Junta de Govern les bases que regiran aquest certamen de caràcter nacional, el qual premia als millors músics de cadascuna de les modalitats instrumentals amb imports econòmics per tal de facilitar la millora de la seua formació musical.

Per participar al certamen s’ha d’abonar una tarifa de 50 euros, i poden presentar-se joves fins als 26 anys. Hi haurà tres modalitats diferenciades: Joves de fins a 16 anys, joves de 17 a 21 anys i joves de 22 a 26 anys. Respecte a les especialitats, es pot participar a vent-fusta, vent-metall, corda fregada i piano.

El guanyador/a de la modalitat A obtindran un premi de 1.300 euros mentre que el o la de la modalitat B s’emportarà 1.000 euros i 800 euros serà el premi del vencedor/a en la modalitat C. També es podrà atorgar en cas excepcional un segon premi valorat en 450 euros per cada especialitat, entre les tres modalitats. A més a més, l’organització del concurs atorgarà el premi especial «Lluís Milan», valorat en 450 euros, al millor participant finalista que siga resident a Xàtiva i no haja sigut guanyador en cap de les distintes modalitats.

El concurs es desenvoluparà en una primera fase eliminatòria amb una obra obligada, i una fase final per als concursants escollits amb una obra lliure que no excedirà els 30 minuts de durada. El calendari de proves es desenvoluparà entre el 22 d’abril i el 14 de maig de 2023, i les proves tindran lloc a l’Auditori de Sant Agustí, annex al Conservatori Lluís Milan.

El termini d’inscripció serà d’un mes a partir de la publicació de les bases al Butlletí Oficial de la Província de València, i s’admetran un màxim de 30 concursants per especialitat. La inscripció s’haurà de fer de manera telemàtica a través de la seu electrònica de l’Ajuntament de Xàtiva.

«Estem molt satisfets de poder reprendre aquest any aquest certamen. Som conscients de la importància de l’educació musical com a eina pedagògica, i part d’una formació educativa integral», ha indicat la regidora de Conservatori Reme Sinisterra, qui ha assegurat que «amb el pas dels anys, aquest concurs s’ha convertit en una plataforma de projecció i en un dels referents musicals de la ciutat, ja que estem parlant d’un concurs d’àmbit nacional».

A la finalització del concurs, el dissabte 3 de juny tindrà lloc al Gran Teatre de Xàtiva el concert de clausura amb la participació dels i les guanyadores, i també l’entrega de premis del certamen.

Tags: Xàtiva

Lo + leído

Torrent recupera la circulación del puente sobre el barranco del Poyo destruido por la DANA, su principal conexión con València

La Generalitat Valenciana ha finalizado la reconstrucción del puente de la CV-33 sobre el barranco…

El ministre d’Indústria visita Sagunt per a conéixer l’avanç de la gigafactoria de bateries de Volkswagen

L'Ajuntament de Sagunt ha rebut aquest dijous la visita del ministre d'Indústria i Turisme, Jordi…

El mercado de la «Silver Economy»: Viviendas adaptadas para el retiro dorado

Jubilados europeos y españoles buscan viviendas adaptadas en Alicante, priorizando accesibilidad, seguridad y servicios sobre…

Otras noticias

image 147
CulturarteL'Horta Nord

El Festival Internacional de Godella celebra su XVII edición con un homenaje a Bach y Palomo

Por Redacción ComarcalCV
250629 Europa Camerata 10
CulturarteLa Hoya de Buñol - Chiva

La orquesta Europa Camerata deslumbra en Cheste con un emotivo concierto

Por Redacción ComarcalCV
250625 EDU FOTO CCCC CulturaAccesible 2
CulturarteValencia ciudad

El Centre del Carme se convierte en el primer espacio para una cultura plenamente accesible e inclusiva

Por Javier
image 16
CulturarteLa Hoya de Buñol - Chiva

Chiva acoge un espectáculo solidario de José Corbacho y David Fernández

Por Redacción ComarcalCV
f88dc8cd e862 4f4b abba a593c6532932
CulturarteLa Plana Alta

Marte 2026 despega con el apoyo de la Diputación de Castellón

Por Javier
Toni Llorens Juan Carlos Garcia y Jimmy Entraigues durante un momento del ensayo
CulturarteEl Camp de Morvedre

Sagunto estrena para la escena ‘Lázaro 3.0’, un clásico renovado e inclusivo

Por Javier
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?