BANNER_CUIDAR_futur_980x90px (1)
lunes, 19 mayo de 2025
Suscríbete
ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Economía

La Mesa de Qualitat SICTED de Xàtiva suma ja 32 empreses distingides i una quarantena d’integrants

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado octubre 27, 2021
27 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.

NULL

A la reunió també s’han tractat els grups de millora com ara l’apertura d’un nou punt d’informació, la Fira Borja o la continuació de les activitats a la tardor

Aquest dimecres ha tingut lloc la reunió de la Mesa de Qualitat SICTED de Xàtiva, en la qual s’ha fet un resum de l’exercici 2021 i s’ha tractat l’aprovació de les accions de cara al 2022, els grups de millora i els nous expedients a distingir.

La Mesa de Qualitat SICTED és l’òrgan col·legiat creat per tal de facilitar la participació i col·laboració de tots els sectors econòmics i serveis públics de Xàtiva en la gestió del sistema Integral de Qualitat Turística Espanyola de Destins, i formen part d’ella l’alcalde de Xàtiva Roger Cerdà, la regidora de Turisme Raquel Caballero i representants de l’Agència de Turisme i de les diferents associacions comercials de la ciutat.

Aquest any s’han avaluat un total de 31 empreses, vint ja existents (de manera online) que han aconseguit distincions de seguiment i de renovació; i altres onze de nova incorporació que s’han avaluat de forma presencial. Pel que fa a les empreses avaluades de forma telemàtica es troben quatre allotjaments, quatre restaurants, tres guies, dos cafeteries, dos comerços i cinc públiques (Castell, museus, Oficina de Turisme i Policia Local), havent complit totes elles amb els compromisos de formació, tallers i assistències tècniques. D’altra banda, s’han avaluat presencialment altres onze empreses: una agència de viatges, una empresa de serveis turístics, una gelateria, cinc allotjaments i tres restaurants; totes aquestes de nova incorporació.

D’aquesta manera Xàtiva finalitzarà 2021 amb un total de 40 empreses al sistema, amb un total de 32 distingides a falta de les noves incorporacions i de la resolució de les 8 que no s’han avaluat per motius com ara canvi de gerència, traspàs, falta de temps o no haver realitzat la formació corresponent.

A la reunió també s’han tractat els diferents grups de millora, entre els quals es troba l’apertura d’un nou punt d’informació a la plaça Espanyoleto, amb una caravana informativa amb pàrquing per als usuaris del Castells els diumenges i festius, així com l’establiment d’un bus-llançadora al Castell per tal de descongestionar l’accés a la fortificació. D’altra banda també s’ha parlat de la continuació del programa ‘Activitats a la tardor’ que consta d’exposicions, concerts, dansaes i visites guiades i teatralitzades; mentre que l’últim grup de millora esmentat ha sigut el de la Fira Borja que se celebra aquests dies amb un extens programa cultural, turístic i gastronòmic i amb la participació d’associacions i empreses locals.

De cara al proper exercici està prevista la resolució de les huit empreses que encara no s’han pogut avaluar junt amb altres que ja han mostrat interès en adherir-se. Les empreses que aconseguisquen la distinció i passen de cicle hauran de complir amb la legalitat vigent, assistir a les sessions formatives, facilitar evidències del seguiment i compliment del pla de millora, participar en algun grup de millora de destí, complir amb els requisis del Manual de Bones Pràctiques i superar l’avaluació de seguiment, i complir amb el manual d’identitat visual de la marca ‘Compromís de Qualitat Turística’.

Tags: Xàtiva
BANNER_CUIDAR_futur_300x600px
Fira del llibre_covercomarcal_cv_page-0001

Lo + leído

Cómo encontrar tu wedding planner ideal en Valencia

Organizar una boda es emocionante y divertido, pero la cantidad de detalles que hay que…

La Guardia Civil sorprende a diez personas intentando sustraer alcachofas en Novelda

La Guardia Civil ha investigado a diez varones, de entre 24 y 59 años, como…

El Ministerio de Agricultura destinará más de 3,7 millones al sector agrario de Cheste afectado por la dana

El Ministerio de Agricultura, Pesca y Alimentación, ha destinado 3,7 millones de euros a la…

Otras noticias

phpPDLdlP681dd7d89e692
Economía

Averías más comunes en las barreras automáticas (y cómo evitarlas y prevenirlas)

Por Javier
01JTN6KX6BYWAE2Q3Y91H7GDRQ
Economía

5 mejores tácticas de marketing online para startups que no conocías

Por Javier
Clochina valenciana en la pescaderia de Mercadona
Economía

Mercadona prevé comprar más de 280 toneladas de clóchina valenciana

Por Javier
real estate 6688945 1280
Economía

Exclusivas viviendas de obra nueva en Moncada

Por Javier
Faro Javea
Economía

El mercado inmobiliario de lujo en Jávea crece un 15 % en 2025 pese a la incertidumbre económica global

Por Javier
6014 cristina baixauli directora del centro dinapsis valencia durante su inauguracion
Economía

Hidraqua y el CE/+RS organizan tres foros para promover el diálogo entre empresas y tercer sector

Por Javier
Facebook Twitter Youtube Rss Medium
Mas contenido de ComarcalCV:
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?