ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Culturarte

El Gran Teatre de Xàtiva tindrà a José Sacristán i a Cayetana Guillén Cuervo com a fiures destacades de l’últim quadrimestre

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado septiembre 15, 2021
69 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.

NULL

També es podrà gaudir del musical ‘La llamada’, de l’òpera ‘La Boheme’ i de les obres de ballet ‘El lago de los cisnes’ i ‘El cascanueces’ de Tchaikovsky

La regidora de Gran Teatre Maria Beltrán ha presentat aquest dimarts en roda de premsa la programació teatral de l’últim quadrimestre de 2021, en la que hi haurà òpera, ballet o representacions amb la presència de protagonistes com ara José Sacristán o Cayetana Guillén Cuervo.

Pel que fa a les representacions teatrals, el diumenge 3 d’octubre Cayetana Guillén Cuervo visitarà Xàtiva amb l’obra de teatre ‘Puertas abiertas’, ambientada en els atemptats de París de 2015, mentre que el dijous 18 de novembre a les 20:30 hores tindrà lloc la funció ‘Señora de rojo sobre fondo gris’, obra de Miguel Delibes i amb paper protagonista de l’actor José Sacristán. Amés a més, el dissabte 16 d’octubre a les 20:30 hores es representarà el musical ‘La llamada’ de Mariano Piñeiro, adaptació de la pel·lícula amb el mateix nom dirigida per Javier Calvo i Javier Ambrossi.

L’òpera també serà protagonista en la nova programació teatral, amb ‘La Boheme’ de Puccini el 22 d’octubre a les 20:30 hores, representada per la Camerata Lírica d’Espanya; mentre que pel que fa al ballet es comptarà amb dues obres: «El lago de los cisnes» (dijous 11 de novembre a les 20:30h) representada per la companyia de Ballet de Sergei Radchenko i ‘El cascanueces’ (dimecres 15 de desembre a les 20:30h) per part del State Ballet of Georgia, ambdues obra del compositor Piot Ilich Tchaikovsky.

Els preus per als espectacles oscil·laran entre els 12 (10 amb descomptes) i els 25 euros (21 amb descomptes) en el cas del ballet. Les entrades per a ‘Puertas abiertas’, ‘La Boheme’ i ‘Señora de rojo sobre fondo gris’ es podran adquirir a partir de demà dimecres 15 de setembre mentre que la resta eixiran a la venda la propera setmana, totes elles a través d’Instanticket, la Casa de la Joventut o les taquilles del Gran Teatre els dies de la representació. L’aforament del Gran Teatre serà del 75% amb totes les mesures de seguretat necessàries i amb l’obertura de portes 30 minuts abans de l’inici de la funció.

La regidora Maria Beltrán també ha destacat que torna la programació de teatre escolar. «És una de les coses que es van frenar amb el Covid i que volíem recuperar». Seran cinc les obres programades, quatre d’elles amb dues sessions, i s’informarà pròximament als centres escolars.

En aquests mesos el Gran Teatre també acollirà més d’una quinzena de cites amb protagonisme de les associacions culturals de la ciutat. Entre elles també es troba la preestrena de la nova temporada de ‘L’Alqueria Blanca’, amb la col·laboració d’À Punt i amb la presència dels protagonistes de la sèrie.

Maria Beltrán també ha declarat que el proper mes d’octubre se celebrarà el 20 aniversari del Gran Teatre de Xàtiva, i que s’està preparant una programació per commemorar la data que s’anunciarà pròximament.

Respecte a la funció que anava a oferir Concha Velasco a Xàtiva i que es va haver d’ajornar per motius de salut de l’artista, qui va anunciar fa alguns dies que es retira dels escenaris, la regidora de Gran Teatre ha explicat que «estem en contacte amb la companyia des del primer moment que va eixir la notícia als mitjans de comunicació i estem a l’espera de que la pròpia companyia oferisca un comunicat oficial sobre les actuacions que encara quedaven pendents».

Tags: Xàtiva

Lo + leído

Xàtiva aprova per unanimitat el protocol de prevenció i actuació davant l’assetjament laboral

El plenari municipal ha aprovat aquest dimecres, amb els vots favorables de tots els partits…

El alcalde de Villena exige al Ministerio y a la Generalitat desbloquear el acceso directo a la estación del AVE

El alcalde de Villena, Fulgencio Cerdán, ha insistido en la necesidad de que el Ministerio…

Cámara Valencia arranca el ciclo de talleres para crear asistentes de negocio con Whatsapp e inteligencia artificial

La Cámara de Comercio de Valencia, a través de TICNegocios y en colaboración con Ciudadano…

Otras noticias

Sostenibilitatkm0Paiporta
CulturarteL' Horta Sud

Paiporta acoge la exposición ‘Sostenibilidad: Museos km 0’

Por Redacción ComarcalCV
31 Sir Mark Elder Orquestra de la Comunitat Valenciana ©Miguel Lorenzo Les Arts
CulturarteLa Marina BaixaLa Ribera BaixaRequena - Utiel

La Orquestra de la Comunitat Valenciana retoma la actividad con una gira en Requena, Altea y Cullera

Por Javier
589c41e3 6b3c 4b96 b791 486e58b2acff
CulturarteValencia ciudad

‘Abierto València’ se refuerza con el apoyo del Ayuntamiento

Por Javier
537381742185190122650620667448392712162361114n
CulturarteL' Horta Sud

“A la Lluna de Torrent” conquista Monte-Real y San Juan Bosco

Por Redacción ComarcalCV
250821 EDUC FOTO SAE Querencia Rogles 2
CulturarteEl Camp de Morvedre

Sagunt a Escena se clausura con la tragicomedia ‘Querencia’ y un ritual que combinará música, fuego y danza

Por Javier
DSC011261b
CulturarteLa Vall d'Albaida

Inaugurada l’exposició «Origen i Metamorfosi» de Dulk a Ontinyent

Por Redacción ComarcalCV
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?