ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
El Camp de Morvedre

Sagunt aprova «en temps rècord» les llicències d’obra i d’activitat per al magatzem logístic d’Aldi a Parc Sagunt

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado julio 23, 2021
33 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.

NULL

El magatzem se situarà en la parcel·la que ocupaven les antigues instal·lacions de l’empresa Bosal i es preveu que genere entre 100 i 120 llocs de treball

L’Ajuntament de Sagunt ha aprovat les llicències d’obra (edificació) i activitat, en este cas llicència ambiental, per a l’empresa Aldi Supermercados SL. L’empresa pretén construir una nau magatzem de 43.295 m² sobre una parcel·la de 78.000 m², amb l’objectiu de donar suport al seu creixement en la zona de Llevant. La parcel·la sobre la qual construiran la nau està situada en el polígon Eucolsa, al costat del polígon Sepes, on se situaven les antigues instal·lacions de l’empresa Bosal.

La nau serà un magatzem logístic on s’emmagatzemaran els productes que es vendran posteriorment en els seus diversos supermercats, i a més comptarà amb una zona d’oficines. Així mateix, el pressupost de l’obra és de 15’2 milions d’euros i les obres tenen una duració de 12 mesos. A més, amb el magatzem logístic en funcionament, està previst que es generen entre 100 i 120 nous llocs de treball, segons ha indicat el regidor delegat d’Activitats.

Des dels departaments d’Urbanisme i Activitats es destaca la «rapidesa» amb la qual tots dos departaments han tramitat les llicències d’obra i d’activitat perquè, Aldi va adquirir la propietat a l’abril i va presentar el projecte a l’Ajuntament al maig. És per això que consideren que es «ha tramitat tot en temps rècord, dos mesos, amb l’objectiu que l’empresa s’instal·le al més prompte possible».

El regidor d’Activitats, Guillermo Sampedro, ha explicat que «hem tramitat esta llicència en temps rècord, gràcies al bon fer dels tècnics i del personal dels departaments d’Activitats i Urbanisme, que entenen que és una prioritat la instal·lació de noves empreses per al creixement econòmic de la nostra ciutat i per a la creació de nous llocs de treball. En este cas, a més, reactivem la parcel·la de l’antiga Bosal, paralitzada des del tancament de l’empresa de tubs d’escapament».

A més, Sampedro ha destacat que «per a nosaltres, com a govern, és fonamental agilitar al màxim la concessió de llicències perquè les empreses s’instal·len al més prompte possible i puguen començar a generar ocupació a la nostra ciutat, i és el que estem aconseguint amb aquelles signatures que pretenen situar-se a la nostra ciutat, oferint-los les màximes facilitats».

Hui dia, Aldi ja compta amb 59 establiments a la Comunitat Valenciana, regió que se situa com la tercera amb més supermercats de la cadena, després d’Andalusia i Catalunya. La companyia, que té previst per a este 2021 obrir prop de 40 nous establiments en territori nacional, ja ha inaugurat 3 noves botigues a la Comunitat Valenciana (a San Fulgencio, Orihuela i Alboraia), zona que concentra la majoria de les noves obertures en el que va d’any. La cadena de supermercats té previst continuar apostant per la comunitat valenciana en els pròxims anys.

Durant l’any passat, Aldi va contractar més de 1.000 nous col·laboradors en tota Espanya, un 13% d’ells a la Comunitat Valenciana, i durant este primer semestre de 2021, ja ha anunciat que té previst incorporar un total de 120 llocs de treball a la regió. Actualment la companyia compta amb més de 800 empleats a la Comunitat Valenciana. A nivell nacional, la cadena de supermercats supera ja els 330 establiments i suma més de 5.500 col·laboradors i col·laboradores.

Tags: València

Lo + leído

Manises denuncia que la ampliación del aeropuerto antepone el interés económico del turismo a la salud de sus vecinos

El Ayuntamiento de Manises ha expresado su profundo malestar por la implicación que supone el…

El CEE Pla d’Hortolans de Burriana se traslada a su ubicación provisional para obras de renovación

El Centro de Educación Especial Pla d'Hortolans ha iniciado esta semana el traslado a su…

La calle Canalejas de Villajoyosa se hará peatonal el 5 de julio

La calle Canalejas, situada en el corazón de Villajoyosa, se convertirá en peatonal de manera…

Otras noticias

control m
El Camp de Morvedre

Sagunto habilita dispositivos especiales de la Policía Local ante las concentraciones nocturnas en polígonos

Por Redacción ComarcalCV
La playa de Gandia durante la noche de San Juan.
El Camp de MorvedreLa Safor

La noche de San Juan en las playas de València, Gandia y Sagunt se salda con 20 detenidos y 823 identificados

Por Toni Cuquerella
3542 250111 san foto1 ampliacionzonasur hospsagunto
El Camp de Morvedre

La unidad de daño cerebral del Hospital de Sagunto permanece inactiva

Por Redacción ComarcalCV
image 8 e1749638967894
El Camp de Morvedre

Faura mejora la iluminación de la pista del Calle de la Pilota

Por Redacción ComarcalCV
1680 guardia civil
El Camp de MorvedreEl Vinalopó MitjàL'Horta Nord

Detenidos varios mensajeros en Manises, Paterna y Sagunto por sustraer y revender miles de euros en paquetería

Por Javier
IMG 2220 m
AgronewsEl Camp de Morvedre

Sagunt celebra en juny les IV Jornades Tècniques Agràries

Por Agronews
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?