ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Culturarte

Els arquitectes Ramon Esteve i Carlos Campos guanyen el concurs per dissenyar el Centre Raimon

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado octubre 5, 2021
207 vistas
4 Min lectura
Compartir en:

NULL

Els estudis valencians redactaran i executaran les obres del futur centre cultural de Xàtiva per valor de 484.000 euros a l’imposar-se amb el projecte ‘Paraula i cant’

Aquest dimarts s’han donat a conèixer el nom de l’estudi guanyador del concurs per al disseny del futur Centre Raimon d’Activitats Culturals (CRAC) que s’ubicarà al Reial Monestir de Santa Clara de Xàtiva, i que finalment ha recaigut en la UTE formada pels estudis valencians d’arquitectura Ramon Esteve i Carlos Campos González amb la proposta ‘Paraula i cant’.

El jurat es va reunir el passat dijous a Xàtiva per tal de dirimir el resultat final d’aquest concurs, que suposarà la redacció dels projectes bàsics i d’execució així com la direcció de les obres, amb un premi valorat en 484.000 euros.

El segon lloc ha sigut per al projecte ‘Lo lloc on ma pensa repose’, de UTE Lluch i Jurado, qui ha aconseguit un premi de 6.000 euros, mentre que el tercer classificat ha estat l’UTE Saurina amb el projecte ‘Cançó de cançons’ amb un premi valorat en 4.000 euros. El quart classificat ha sigut ‘Presències i oblit’ de UTE Aquidós (3.000 euros) i el cinquè lloc ha recaigut en ‘Jo vinc d’un silenci’ de Galiano Garrigós (2.000 euros).

El jurat ha volgut destacar l’alta qualitat tècnica de tots els treballs presentats, així com també ha mostrat el seu agraïment per l’esforç realitzat per cadascun dels professionals que han intervingut en la preparació de les propostes presentades.

El projecte guanyador es donarà a conèixer aquest divendres 8 d’octubre, a les 10:30 hores, a través d’una roda de premsa en el saló de plenaris de l’Ajuntament amb la presència dels estudis guanyadors.

Estudis reconeguts

L’estudi d’arquitectura Ramon Esteve va ser fundat l’any 1991 i compta actualment amb més d’una vintena de professionals. Entre els projectes que han desenvolupat en els darrers anys es troba la rehabilitació, reforma i ampliació del conjunt Bombas Gens de València com a centre d’art i centre de dia, el projecte del nou Hospital Universitari de la Fe o l’ampliació de l’hospital General de Viladecans; i actualment es troben en procés de rehabilitació d’altres edificacions com el conjunt industrial de ‘Las Cigarreras’ (Alacant), l’IES l’Estació (Ontinyent) o el conjunt industrial ‘Rodes’ (Alcoi). Entre els premis aconseguits destaquen el 2º premi Internacional Obres CEMEX 2018, una menció d’honor als premis d’arquitectura del Col·legi Oficial d’Arquitectes de la Comunitat Valenciana 2019 per ‘Refugio en la viña’ i el 1r premi Nacional del Col·legi Oficial d’Arquitectes de la Comunitat Valenciana 2003-2004 pel Centre d’Investigació Príncep Felip.

Per la seua part, l’estudi Carlos Campos González compta també amb una dilatada experiència des de la dècada dels 80 i ha treballat en projectes de rehabilitació i restauració d’espais com ara l’església de Sant Nicolau de València, el Palau Ducal de Gandia, el castell d’Onda, el Santuari de la Balma a Zorita del Maestrat (Castelló), la restauració integral de la Reial Parròquia dels Sants Joans de València o les intervencions interiors de l’església de Sant Martí Bisbe i Sant Antoni Abat per a l’exposició de ‘La Llum de les Imatges’. Entre els premis aconseguits destaca el Premi Nacional del Col·legi Oficial d’Arquitectes de la Comunitat Valenciana en la modalitat ‘Espais Exteriors’ 1999-2000 pel jardí de les Hespèrides de València i el primer premi del Concurs Internacional de Reurbanització de la Via Cal de Messa i la Piazza della Vittoria en Sedico (Italia) l’any 2017.

Tags: València

Lo + leído

Rescatado un joven tras caer con su coche por un barranco de 15 metros en Sot de Chera

Un joven de 29 años ha sido rescatado esta mañana tras sufrir un aparatoso accidente…

Desarticulada en Benidorm, Finestrat y Llíria una red que robaba coches usando balizas GPS y apertura electrónica avanzada

En una operación conjunta, la Guardia Civil y la Policía Nacional han logrado desmantelar un…

El estado de los acuíferos un año después de la catástrofe: La CHJ finaliza los muestreos en el Poyo, el Magre y l’Albufera

La Confederación Hidrográfica del Júcar (CHJ) ha dado por concluida la fase de toma de…

Otras noticias

01OrquestaRequena41RobertoPoveda
CulturarteRequena - Utiel

La Orquesta Filarmónica de Requena celebra su vigésimo aniversario con diez conciertos

Por Pau Gómez
Rosa Santos GaleríaPROYECTO DE ARTISTA _ Marina Glez. Guerreiro
CulturarteValencia ciudad

Once galerías valencianas llevan el arte contemporáneo de la Comunitat a la Semana del Arte de Madrid

Por Javier Ruiz
WhatsApp Image 2026 02 18 at 17.06.16 2
Culturarte

Ana Císcar explora la tensión entre imagen y realidad en Jorge López Galería con “Meditaciones sobre las distancias infinitas”

Por Javier Ruiz
1540620670755
Culturarte

Galeristas y artistas intensifican su movilización para reclamar un IVA cultural equiparable al europeo

Por Javier Ruiz
1 11 e1771327210429
CulturarteL' Horta Sud

El Festival Brassurround llega a Torrent con Spanish Brass y Balkan Paradise Orchestra

Por Pau Gómez
05 Festival Orquestres 1 1 768x512 1
CulturarteEl Camp de Túria

Llíria acoge el Festival de Orquestas ‘City of Music’ con seis formaciones valencianas

Por Pau Gómez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?