ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
L'Horta Nord

Alboraia posa en marxa el carril bici que donarà servei al Polígon Industrial Camí la Mar

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado diciembre 20, 2022
173 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

Les obres, subvencionades per IVACE, també contemplen les millores viàries i de reordenació d’aparcaments i de la xarxa de proveïment d’aigua potable

L’Ajuntament d’Alboraia ha iniciat una nova tanda d’obres de millores en el Polígon Industrial Camí la Mar del nucli tradicional, dins del Projecte de Millora i Modernització del citat espai que duu a terme la regidoria d’Urbanisme d’Ana Bru. L’actuació compta amb un pressupost total de 188.051,93 euros, procedents de la subvenció concedida per l’Institut Valencià de Competitivitat Empresarial (IVACE).

En concret, s’estan duent a terme tres millores: la creació d’un carril-bici, millora de la xarxa de proveïment d’aigua potable i millora viària i reordenació d’aparcaments. Tot per a millorar la imatge i qualitat del polígon, així com la seguretat viària i ciutadana, «amb l’objectiu de promoure una mobilitat més sostenible per a mantindre en actiu la competitivitat de les empreses i, en conseqüència, potenciar l’ocupació i el progrés econòmic», explica Ana Bru.

L’execució del projecte del carril-bici, amb una inversió de 94.123,37 euros, pretén dotar a les persones usuàries del Polígon Industrial d’un accés adequat per a aquest mitjà de transport, seguint els objectius i directrius del Pla de Mobilitat Urbana Sostenible i l’Agenda 2030. El citat carril-bici recorrerà el carrer exterior d’aquest complex industrial, enllaçant amb el Camí la Mar que porta a La Patacona i amb el Passeig d’Aragó, amb els seus carrils bici ja existents.

Una altra de les millores recau en la xarxa de proveïment d’aigua potable per a aconseguir una instal·lació d’aigua més eficient, reduir els cabals derivats de fugides i pèrdues, obtenir una instal·lació més funcional, assegurar les pressions i garantir el correcte subministrament a les naus situades als carrers dels Seders i dels Vimiters. L’actuació, valorada en 48.195,21 euros, inclou replanteig i tastos, canonades, reposició de paviments, proves de pressió i desinfecció, controls de qualitat, etc.

Finalment, les obres de millora viària, pressupostades en 48.381,41 euros, busquen optimitzar l’espai i aconseguir un major nombre de places d’aparcament i calçades més segures, millorant la seguretat viària per a la circulació rodada i dels itineraris per als vianants, adequant els seus passos i reforçant la senyalització horitzontal mitjançant símbols, eixos, línies de detenció, etc.

Les actuacions se sumen a les instal·lacions ja habilitades, com l’aigua potable, l’enllumenat públic, la xarxa de sanejament i drenatge, la xarxa elèctrica de baixa i mitjana tensió, la xarxa de gas i servei de telecomunicacions.

Tags: València

Lo + leído

Rescatado un joven tras caer con su coche por un barranco de 15 metros en Sot de Chera

Un joven de 29 años ha sido rescatado esta mañana tras sufrir un aparatoso accidente…

Desarticulada en Benidorm, Finestrat y Llíria una red que robaba coches usando balizas GPS y apertura electrónica avanzada

En una operación conjunta, la Guardia Civil y la Policía Nacional han logrado desmantelar un…

El estado de los acuíferos un año después de la catástrofe: La CHJ finaliza los muestreos en el Poyo, el Magre y l’Albufera

La Confederación Hidrográfica del Júcar (CHJ) ha dado por concluida la fase de toma de…

Otras noticias

8561 punt labora
L'Horta Nord

Paterna y Burjassot lideran la creación de empleo en febrero en Horta Nord

Por Javier Ruiz
20260302ExposicioGremiArtistesFallersaFoios
CollaL'Horta Nord

La exposición del Gremi d’Artistes Fallers llega a Foios

Por Pau Gómez
paterna2
El Camp de TúriaL'Horta Nord

Sale a subasta más de 13.000 metros de suelo urbano en Paterna y San Antonio de Benagéber

Por Pau Gómez
4457 consultorio medico de la coma paterna
L'Horta Nord

Más vigilantes y control de accesos en el centro de salud de La Coma para garantizar la seguridad del personal

Por Javier Ruiz
Horchata de chufa.
Comunitat ValencianaL'Horta Nord

La «Horchata de Chufa» se libera del azúcar: el cambio legal que esperaban los productores valencianos

Por Toni Cuquerella
Los escolares no tendrán colegio el 16 de marzo en estos municipios.
L' Horta SudL'Horta NordLa Safor

Calendario escolar y Fallas 2026: estos son los 6 nuevos municipios que no tendrán clase el 16 de marzo

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?