BANNER_CUIDAR_futur_980x90px (1)
sábado, 10 mayo de 2025
Suscríbete
ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Economía

ACTAIO programa fins a 7 activitats online durant gener per conèixer l’FP i millorar l’ocupabilitat

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado enero 12, 2021
21 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.

NULL

La programació forma part de la V Fase de l’Acord Territorial que desenvolupa l’Ajuntament d’Ontinyent

L’Acord Territorial per l’Ocupació Ontinyent-Ibi-Alcoi (ACTAIO) ha organitzat fins a 7 activitats per al mes de gener dintre del desenvolupament de la seua V Fase. Aquesta serà desenvolupada per l’Ajuntament d’Ontinyent fins al 31 de març i subvencionat pel LABORA com programa EMPACE 2020.

Cal recordar que ACTAIO està impulsat pels Ajuntaments d’Ontinyent, d’Ibi, Alcoi, els sindicats UGT i CCOO i les associacions empresarials COEVAL, IBIAE i FEDAC, que des de 2016 han fet front comú per abordar amb accions conjuntes la problemàtica de la desocupació i el desenvolupament local de manera més eficient i evitant la duplicació d’esforços. En aquesta ocasió, la V Fase del programa d’acció està gestionat per l’Ajuntament d’Ontinyent i subvencionat pel LABORA com programa EMPACE 2020.

El regidor de Promoció Econòmica d’Ontinyent, Pablo Úbeda, explicava que “a través d’estes activitats els participants podran tindre un contacte directe amb empreses i millorar així les seus opcions d’ocupabilitat tenint en compte el canviant escenari socioeconòmic”, manifestava.

Per al mes de gener, s’han programat tres webinars. El primer tindrà lloc aquest divendres 15 de gener “Eines TIC per fer una entrevista en línia”. El segon webinar serà el dimarts 19 amb el nom “Saps com crear un perfil al linkedin i que sigui atractiu?” i, per últim, el dijous 21 tindrà lloc el webinar “Com accedir als Certificats de Professionalitat”. Aquestes tres conferències en línia es complementaran amb altres activitats com el Tour Virtual per l’empresa ITC Packaging que serà el divendres 15 a partir de les 9:00h, així com els “Fuck Up Fridays” on s’exposen errors a evitar i que està previst per al proper 29 de gener. Així mateix, cada dijous s’ha programat un espai obert amb diferents empreses per poder apropar a la persona participant al món laboral. Durant el mes de novembre participaran l’empresa La Sària (14/01), Grupo Maya (21/01) i La Tiendología (28/01). Per poder participar a les activitats cal inscriure’s a través del web: http://actaio.ajuntament-ontinyent.es/

Entre els principals objectius d’aquesta Fase V es troba fomentar i potenciar la Formació Professional com a recurs clau pel desenvolupament socioeconòmic de les àrees funcionals de la Vall d’Albaida i l’Alcoià; l’abordatge de la problemàtica de la desocupació; i el desenvolupament local de manera coordinada i planificada, a més de tractar de reduir l’impacte de la Covid-19 en l’ocupació i el desenvolupament.

Tags: València
BANNER_CUIDAR_futur_300x600px

Lo + leído

Averías más comunes en las barreras automáticas (y cómo evitarlas y prevenirlas)

Las barreras automáticas son fundamentales para controlar el acceso en parkings, comunidades, empresas e instalaciones…

Desmantelan una red de explotación de temporeros agrícolas que alojaban en un hotel abandonado de Sagunt

Agentes de la Policía Nacional han desarticulado en la provincia de Valencia una organización criminal…

Folgado reorganiza el reparto de áreas en el gobierno de Torrent tras la salida del edil de VOX

El Ayuntamiento de Torrent ha llevado a cabo una reestructuración interna en el equipo de…

Otras noticias

01JTN6KX6BYWAE2Q3Y91H7GDRQ
Economía

5 mejores tácticas de marketing online para startups que no conocías

Por Javier
Clochina valenciana en la pescaderia de Mercadona
Economía

Mercadona prevé comprar más de 280 toneladas de clóchina valenciana

Por Javier
real estate 6688945 1280
Economía

Exclusivas viviendas de obra nueva en Moncada

Por Javier
Faro Javea
Economía

El mercado inmobiliario de lujo en Jávea crece un 15 % en 2025 pese a la incertidumbre económica global

Por Javier
6014 cristina baixauli directora del centro dinapsis valencia durante su inauguracion
Economía

Hidraqua y el CE/+RS organizan tres foros para promover el diálogo entre empresas y tercer sector

Por Javier
fibra optica 1
Economía

KeyFibre, tecnología valenciana que garantiza redes de fibra óptica seguras

Por Javier
Facebook Twitter Youtube Rss Medium
Mas contenido de ComarcalCV:
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?