domingo, 22 junio de 2025
Suscríbete
ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Comunitat Valenciana

À Punt enceta este dijous un cicle de cine a la valenciana

admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado marzo 5, 2025
148 vistas
5 Min lectura
Compartir en:
3423 quan no acaba la nit 1

À Punt ofereix un cicle de cine a la valenciana els dijous en prime time. Totes les pel·lícules són made in Comunitat Valenciana i totes estan participades per la cadena pública. Enceta la sèrie Quan no acaba la nit, este dijous 6 de març a les 22:45 hores, després del concurs A la saca.

Quan no acaba la nit s’ambienta a finals dels anys huitanta i està protagonitzada per un grup d’amics de barri que s’enamoren de la nit i de les discoteques de moda de la famosa Ruta del Bakalao. La festa i tots els perills que l’envolten posaran en risc la seua amistat i, fins i tot, les seues vides. Els grans temes d’Anne Clark, Immaculate Fools, The Chameleons, Comité Cisne, Megabeat, Double Vision i The Molestones formen part de la banda sonora d’esta producció del 2022.

Dirigida per Óscar Montón, Quan no acaba la nit va obtindre dos nominacions als Premis Berlanga. A més, esta pel·lícula suposa el debut en la pantalla del DJ i artista Chimo Bayo, que interpreta el paper de l’Holandés, un narcotraficant amb pocs escrúpols.

El dijous 13 de març, s’estrenarà en el cicle Nosaltres no ens matarem amb pistoles. Dirigida per María Ripoll, està basada en l’obra teatral homònima de Víctor Sánchez. La protagonista principal és Blanca, al seu poble celebren les festes majors i ella es prepara perquè la primera paella que fa en la seua vida li quede perfecta. Ha aconseguit reunir els seus amics de tota la vida després d’anys sense veure’s. Tots estan en la trentena i senten que la joventut se’ls escapa, atrapats en la precarietat laboral, el desencant i un continu tornar a començar.

El 20 de març, arribarà al prime time del dijous En temporada baja. Posa en escena la vida de quatre homes que no passen pel seu millor moment i que, per raons econòmiques, es veuen obligats a viure en un càmping. La companyonia entre ells els ajudarà a superar la peculiar manera de veure la vida.

Ha sigut dirigida per David Marqués i compta amb un elenc d’actors tan coneguts com Antonio Resines, Edu Soto, Coque Malla, Fele Martínez, Ana Milán, Nacho Fresneda, Jaume Pujol, Marta Belenguer, Rosana Pastor i Vanesa Romero.

L’últim dijous del mes de març, el dia 27, arriba el torn d’Unicorns, que parla sobre Isa, una xica de 28 anys de Barcelona que es defineix a si mateixa com “autèntica, sincera i autolliberada”. Isa és artista, doctoranda, poliamorosa i busca experiències i emocions. Però esta façana magnètica amaga una personalitat vulnerable, narcisista i infantil. Dirigida per Àlex Lora, Unicorns és el retrat d’una generació que ho vol tot, però que no té res.

El 3 d’abril, els espectadors podrem disfrutar de Tu no eres jo, una pel·lícula sobre Aitana, una xica que després d’una llarga absència, torna a casa per Nadal i troba que els seus pares l’han substituïda per una desconeguda que usa la seua roba, dorm a la seua habitació i a la qual tracten com una filla. Moguda per la gelosia, les sospites i la incomprensió, Aitana intentarà esbrinar què està passant i qui és la intrusa que s’està aprofitant de la seua família, estirant el fil fins a descobrir una veritat inesperada i pertorbadora.

Tu no eres jo ha sigut dirigida per Marisa Crespo i Moisés Romera, estrenada en l’Austin Fantastic Fest, i va ser elegida millor projecte de llargmetratge en el Festival Internacional de Cine de Saix (2021).

El dia 10 d’abril es clausurarà el cicle de cine a la valenciana d’À Punt amb l’última producció del director Pau Calpe Rufat, Llobàs. Coneixerem Adrià, un jove de dèsset anys que viu de poble en poble amb el germà major, Ramon, i la parella, Tona. Adrià és mut, no aguanta els espais tancats i li costa mantindre l’atenció quan li parlen. Allà on van, tots se’n burlen. Adrià té un secret: les nits de lluna plena no pot dormir i vaga pels carrers. I busca als galliners. I atrapa gallines. I se les menja. Crues. I és que Adrià és un sèptim fill, cosa que, segons li va explicar son pare, el converteix en llobàs.

Tags: València

Lo + leído

Cullera té un nou mirador a la mar en el vessant del castell després de derrocar un restaurant en ruïnes abandonat

Cullera té un nou mirador des d'on observar la mar Mediterrània. Es tracta d'un nou…

La empresa alicantina MaxiTrofeo apunta al liderazgo nacional gracias a su apuesta por la innovación, la calidad y el servicio al cliente

En una nave industrial de Xixona, entre el aroma a turrón y el ritmo constante…

Una Caixa Ontinyent en expansió torna a augmentar els seus beneficis en 2024: 11,3 milions d’euros nets

Caixa Ontinyent ha celebrat aquest dijous la seua Assemblea General ordinària, amb l'assistència del 65%…

Otras noticias

Eduard Fores i Maria Fuster presenten A la fresca Foto 3
Comunitat Valenciana

A la fresca’, nou magazín d’estiu d’À Punt amb Eduard Forés i Maria Fuster

Por Javier
db18b0e5 dfdd 46f2 99f2 24088c1f48cf
Comunitat Valenciana

CSIF Educación impulsa la conexión entre universidad y empleo público en el Foro de Empleo UPV 2025

Por Javier
Parque El Recorral
Comunitat Valenciana

Hidraqua apuesta por naturalizar espacios, usar agua regenerada y reducir plásticos

Por Javier
250603 VICE Foto6 SCamarero RdP PlenoConsell
Comunitat Valenciana

El Consell destina 36 millones de euros en ayudas para vehículos afectados por la DANA y amplía los colectivos beneficiarios

Por Javier
Imagen no4 Pradera de Posidonia
Comunitat Valenciana

Compromiso y respeto ambiental para proteger el mar

Por Javier
Bandera Azul.
Comunitat Valenciana

Estas son las 164 Banderas Azules que ha obtenido la Comunitat Valenciana con las que vuelve a liderar el ránking de España

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Quienes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quienes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?