viernes, 27 junio de 2025
Suscríbete
ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
L' Horta Sud

9 detinguts per una batussa a Sedaví, entre ells un menor per apunyalar al defensor de la seua exparella quan l’agredia

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado octubre 17, 2022
47 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.

NULL

La víctima va resultar ferida de gravetat, i als detinguts se’ls imputen delictes de lesions i un homicidi dolós

9 persones han sigut detingudes per una batussa que va tindre lloc de matinada a Sedaví en la qual un jove va resultar ferit de gravetat en intentar defensar a una xica que estava patint una agressió per part de la seua exparella.

Després de tindre coneixement els agents de la Guàrdia Civil de l’ingrés a l’Hospital General de València d’un ferit greu per arma blanca, comencen les primeres indagacions per a tractar de donar amb els implicats. En prendre manifestacions als amics de la víctima que es trobaven a l’hospital, expliquen que els fets van tindre lloc de matinada en eixir d’una discoteca de la localitat. La víctima va ser agredida en intentar defensar a una xica que estava sent víctima d’una agressió.

La jove, una xica de 19 anys d’edat, és identificada després de realitzar les primeres gestions, així com diversos testimonis i vigilants de seguretat. Les seues declaracions, juntament amb la visualització de les càmeres de seguretat, deixen constància de l’ocorregut.

La jove va acudir aqueixa nit a la discoteca per a celebrar el seu aniversari en companyia d’un grup d’amics, trobant-se per casualitat amb la seua exparella qui li va insistir en diverses ocasions perquè marxara amb ell, negant-se aquesta.

Quan la jove es disposava a marxar-se de la discoteca es va trobar que la seua exparella i els seus amics estaven esperant-los en l’exterior de la mateixa i, sense mediar paraula, va assestar dues punyades a l’acompanyant de la jove i van eixir darrere d’ell.

La xica, en la seua manifestació, va confessar als agents de la Guàrdia Civil que la seua exparella ja l’havia colpejada durant una discussió en una altra ocasió, però que no va denunciar els fets.

Als pocs minuts, l’exparella va tornar al lloc en el qual es trobava la jove i li va propinar una punyada en la cara, interposant-se entre tots dos un testimoni de l’ocorregut, un jove de 23 anys que va començar llavors a ser agredit per l’exparella i els seus amics.

A aquesta agressió es van anar sumant coneguts de ll’agressor que es trobaven en el lloc, emprant per a això barres, armes blanques i botellins de cristall, resultant aquest jove finalment ferit amb una arma blanca en el pit i en l’abdomen. Va continuar sent víctima de les citades agressions encara ferit i tractant de fugir dels seus agressors.

La Guàrdia Civil de València ha aconseguit la identificació dels partícips en aquests fets, procedint a la seua detenció entre els dies 20 de setembre i 4 d’octubre en l’aquarterament d’Alfafar.

Un total de 9 persones, d’edats compreses entre els 17 i els 39 anys, han sigut detingudes. Entre ells un menor, autor material de l’agressió amb arma blanca a qui se li imputa un delicte d’homicidi dolós amb resultat de lesions qui, per ordre de la Fiscalia de Menors de València ja es troba ingressat en un centre de menors.

Respecte a la resta de detinguts, es troba, l’exparella de la xica per un delicte de lesions en l’àmbit familiar i 2 delictes de lesions. Per part de l’autoritat judicial s’ha acordat una ordre d’allunyament respecte a les seues víctimes.

Les diligències han sigut entregades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció Número 4 de Catarroja i Fiscalia de Menors de València.

Tags: Sedaví

Lo + leído

Orihuela refuerza su seguridad con un sistema de videovigilancia inteligente

El Ayuntamiento de Orihuela, bajo la dirección de la Concejalía de Seguridad Ciudadana liderada por…

Detienen en Massamagrell a una trabajadora doméstica por robar a ancianos

La Guardia Civil ha arrestado a una mujer de 47 años en Massamagrell, acusada de…

El metro vuelve a circular en la zona cero de la DANA en l’Horta Sud y la Ribera Alta ocho meses después de la catástrofe

El servicio de metro ha regresado este viernes a la denominada "zona cero" de la…

Otras noticias

Maribel Albalat, en el vídeo emitido por redes sociales.
L' Horta Sud

Dimite la alcaldesa de Paiporta, la localidad con más muertos por la DANA, por motivos de salud

Por Toni Cuquerella
Planta de Campofrío de Torrent.
L' Horta SudRequena - Utiel

Campofrío construirá una planta en Utiel que sustituirá a la de Torrent, devastada por la DANA

Por Toni Cuquerella
1000040361
L' Horta SudLa Plana BaixaLa Vega Baja

Arranca “FesTalent on Tour” en la Vall d’Uixó, Picassent y Guardamar del Segura

Por Redacción ComarcalCV
Cabalgata de la Cerámica de Manises
CollaL' Horta Sud

Manises prepara sus fiestas 2025 con música, cerámica y tradición

Por Javier
bd9aef9c e3c7 491e 8415 32efe817f152
L' Horta Sud

Alaquàs y Aguas de Valencia crean el primer Concurso de Maquetas de Depuradoras para los más jóvenes

Por Javier
4012 aldaia barranc saleta pozalet
L' Horta Sud

Aldaia y València presionan por las obras del barranco de La Saleta

Por Javier
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?