ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Alta

Conselleria licita les obres per a la Ronda Oest de Carlet que vertebrarà el municipi de nord a sud amb una inversió de 7,4 milions

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado octubre 25, 2022
56 vistas
5 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.

NULL

Rebeca Torró s’ha reunit amb l’alcaldessa de Carlet per a abordar “el nou bulevard que tindrà una superfície per a vianants i ciclistes de 15.000 metres quadrats”

La consellera de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, Rebeca Torró, ha informat l’alcaldessa de Carlet, Dolores Navarro, que les obres de la Ronda Oest de la localitat estan en licitació. “Es tracta -ha indicat Torró- d’una inversió de la Generalitat de més de 7,4 milions d’euros que evitarà l’elevat pas de vehicles que suporta actualment i millorarà la seguretat viària i la qualitat ambiental”.

En la reunió que Torró i Navarro han mantingut i a la qual ha assistit la directora general d’Obres Públiques, Transport i Mobilitat Sostenible, Roser Obrer, s’ha analitzat el projecte de la Ronda Oest, les obres de la qual començaran després de l’estiu, amb un termini d’execució de 30 mesos, dels quals 12 seran per a desenvolupar les labors de manteniment i arrelament de les plantacions. També està previst el condicionament de l’entorn de l’estació de tren de Benimodo per a facilitar l’accés.

Segons ha explicat la consellera, la CV-50 travessa Carlet per uns vials molt estrets que suporten un trànsit molt elevat, de l’ordre de 8.800 vehicles al dia, i “des de la Generalitat transformarem en una nova ronda exterior al municipi, la Ronda Oest, i que serà més segura per a la circulació i que vertebrarà Carlet de nord a sud, amb la integració en la trama viària urbana del carrer que té actualment funcions de travessia”.

A més, la consellera ha destacat que el nou bulevard “comptarà amb una superfície d’ús per als vianants i ciclista pròxima als 15.000 metres quadrats, en la qual es planten 853 arbres i prop de 10.000 unitats d’espècies arbustives”.

Així, Rebeca Torró ha assenyalat que el disseny de la ronda “està pensat per a dissuadir a circular a velocitat alta gràcies a la disposició de glorietes que trenquen la continuïtat del vial, així com a l’abundant arbratge previst en els marges de la calçada per a la circulació motoritzada que provoquen un efecte òptic d’estrenyiment de la via”.

El punt inicial de les obres es troba en la glorieta existent en la carretera CV-50, al nord del nucli urbà, des d’on arranca la Ronda, que discorre sempre al costat del bord oest de la població. El punt final se situa al sud-oest del nucli urbà, en una glorieta de la Ronda que es va construir en una actuació anterior. Ambdues seran lleugerament remodelades per a adequar-les a la nova disposició dels vials.

Al llarg del traçat, s’han projectat tres noves glorietes intermèdies, que resolen la connexió de la Ronda amb el viari municipal, concretament amb els camins de Sant Bernat, Depòsits i Cementeri.

En el tram central, entre el Camí dels Depósits i el Camí del Cementeri, la Ronda projectada disposarà de doble calçada, amb dos carrils per sentit, per a facilitar els moviments que es produeixen en aquest àmbit. Complementen les obres, per la vora exterior, una banda enjardinada i, per la vora interior, un passeig amb un carril bici, una andana per als vianants i sengles bandes enjardinades que es dotaran de mobiliari urbà.

El projecte inclou una sèrie d’obres complementàries per a millorar la connexió o la reordenació dels vials adjacents a la nova Ronda, per a integrar mediambientalment el nou vial i per a millorar la protecció del nucli urbà enfront d’inundacions.

Quant al condicionament de l’entorn de l’estació de tren de Benimodo, s’habilitaran una zona de recollida d’usuaris, una altra zona d’aparcament de vehicles, parada d’autobusos i la construcció de voreres i carrils bici per a completar els itineraris per als vianants i ciclistes de l’entorn.

Tags: Onda

Lo + leído

Manises denuncia que la ampliación del aeropuerto antepone el interés económico del turismo a la salud de sus vecinos

El Ayuntamiento de Manises ha expresado su profundo malestar por la implicación que supone el…

El CEE Pla d’Hortolans de Burriana se traslada a su ubicación provisional para obras de renovación

El Centro de Educación Especial Pla d'Hortolans ha iniciado esta semana el traslado a su…

La calle Canalejas de Villajoyosa se hará peatonal el 5 de julio

La calle Canalejas, situada en el corazón de Villajoyosa, se convertirá en peatonal de manera…

Otras noticias

image 157
La Ribera Alta

La Diputació de València reabre el puente de la Fallereta entre Turís y la urbanización de Altury

Por Redacción ComarcalCV
gera
La Canal de NavarrésLa Ribera Alta

Rescates en Sumacàrcer y Anna por parte de los bomberos del Consorcio de Valencia

Por Redacción ComarcalCV
Imagen del minuto de silencio realizado en Algemesí junto a los familiares de las víctimas.
La Ribera Alta

Prisión provisional para el presunto autor del asesinato machista de su mujer y su hijo de 3 años en Algemesí

Por Toni Cuquerella
Los usuarios del metro vuelven a usar las líneas en l'Horta Sud y la Ribera Alta.
L' Horta SudLa Ribera Alta

El metro vuelve a circular en la zona cero de la DANA en l’Horta Sud y la Ribera Alta ocho meses después de la catástrofe

Por Toni Cuquerella
Coche de la Policía Nacional
La Ribera Alta

Un hombre asesina a su mujer y a su hijo de 3 años en Algemesí

Por Toni Cuquerella
1680 guardia civil
La Ribera Alta

Desmantelan 42 viviendas con plantaciones de marihuana en Alberic

Por Redacción ComarcalCV
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?