BANNER_CUIDAR_futur_980x90px (1)
domingo, 11 mayo de 2025
Suscríbete
ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Comarques

L’Eliana organitza la I Trobada de Formació i Ocupació Juvenil

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado abril 15, 2021
22 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.

NULL

L’ajuntament de l’Eliana ha organitzat la I Trobada de Formació i Ocupació Juvenil, un fòrum presencial i virtual que té com a finalitat acompanyar a les persones d’entre 16 i 29 anys en la seua transició des del sistema educatiu al sistema laboral o l’ocupació. En ell, els i les joves podran conéixer experiències d’elianers i veïns i veïnes de la comarca que han emprés amb èxit projectes en diferents àmbits, segons indiquen fonts municipals.

D’aquesta manera, la Regidoria de Polítiques de Joventut, ha presentat les cinc jornades que se celebraran entre els mesos d’abril i maig i que s’iniciaran divendres, 23 d’abril, baix el títol ‘En marxa cap al món laboral’. Aquesta primera trobada tindrà lloc a les 17.30 hores a la Casa de la Joventut i acollirà un total de tres xarrades amb la col·laboració de la Mancomunitat Camp de Túria. La primera mostrarà una guia per a l’elaboració de nous models de curriculum vitae, la segona portals i xarxes per a la cerca d’ocupació i, finalment, la preparació per a una entrevista de treball.

eliana ayto Ajuntament de l’Eliana.

El dijous 29 d’abril els i les joves podran gaudir d’una Masterclass sobre bones pràctiques professionals en l’hostaleria i la restauració, a càrrec de l’expert elianer Juan Espinosa.

L’endemà, la jornada se centrarà en l’orientació i l’ocupació juvenil en el territori i comptarà amb la presència de l’alcalde, Salva Torrent i de la presidenta de la Mancomunitat, Lola Celda. L’acte inclourà una xarrada sobre comerç local a càrrec del president de l’Associació de Comerç de l’Eliana, Sergio Podscharly, i tres taules d’experiències sobre emprenedoria i gènere amb la farmacèutica local Vanessa Torrent i la gerent de Centre Coworking del municipi, Lourdes Coll, la taula d’integració a càrrec de José Luis Lis, director de Motiva, i la taula d’innovació amb Ask Borja, director del Centre d’Emprenedoria del Túria.

Per part seua, el mes de maig acollirà dues noves sessions amb l’oci saludable per a la joventut i la creativitat artística com a protagonista. El divendres 21 tindrà lloc una demostració presencial sobre l’art de la perruqueria i el maquillatge de Mario Riveiro, subcampió mundial 2021 i Jordi Doménech, campió d’Espanya de maquillatge creatiu en 2016.

La programació conclourà el divendres 28 baix el lema la creativitat en la diversitat i xarrades sobre perruqueria a càrrec de Beni Riveiro, subcampió per equips Mundial 2020, sobre maquillatge artístic a càrrec de Jordi Doménech i moda amb Fran Tochena, president del gremi de sastres i modistes de la Comunitat Valenciana.

A totes les cites es podrà acudir de manera presencial, prèvia inscripció en el correu [email protected], ja que l’aforament serà limitat. Tots els esdeveniments es retransmetran també en streaming a través del canal de YouTube de l’Ajuntament.

El regidor de Polítiques Juvenils, Jorge Pérez Comeche, ha recordat que l’àrea treballa paral·lelament en el Pla Municipal i en diferents convocatòries, com les noves beques de corresponsals, les ajudes al lloguer i el programa l’Eliana et beca.

Per la seua part el primer edil, Salva Torrent, ha destacat la importància d’aquesta mena d’accions que donen suport a l’aprenentatge continu i l’accés al món laboral de la joventut elianera. “L’Ajuntament aposta per l’adaptació al mercat professional de les noves generacions que mereixen tota la nostra confiança i, per descomptat, una oportunitat de futur”, ha afirmat.

Per a vore les notícies més destacades de hui, punxa ací

Tags: Eliana
BANNER_CUIDAR_futur_300x600px

Lo + leído

Averías más comunes en las barreras automáticas (y cómo evitarlas y prevenirlas)

Las barreras automáticas son fundamentales para controlar el acceso en parkings, comunidades, empresas e instalaciones…

Desmantelan una red de explotación de temporeros agrícolas que alojaban en un hotel abandonado de Sagunt

Agentes de la Policía Nacional han desarticulado en la provincia de Valencia una organización criminal…

Folgado reorganiza el reparto de áreas en el gobierno de Torrent tras la salida del edil de VOX

El Ayuntamiento de Torrent ha llevado a cabo una reestructuración interna en el equipo de…

Otras noticias

3727 eleccions europee
Comarques

À Punt inicia una ronda d’entrevistes als candidats de les elecciones europees

Por admin
6787 a punt un dels cinc concursants datrapam si pots semporta hui 46400 euros
Comarques

Un concursant d’Atrapa’m si pots s’emporta hui un pot de 46.400 euros

Por admin
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.
Comarques

Serra posa en marxca una aula de secundària per a l’alumnat que no té classe presencial tots els dies

Por admin
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.
Comarques

La Diputació concedeix 80.000 euros a Xeraco per a l’actuació «Millora del cicle integral de l’aigua en el municipi»

Por admin
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.
Comarques

La Font d’en Carròs lliura al CEIP Francesc Carròs 300 mantes anticoronavirus

Por admin
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.
Comarques

Vilamarxant suspén activitats municipals i reforça les desinfeccions per l’empitjorament de la crisi per COVID-19

Por admin
Facebook Twitter Youtube Rss Medium
Mas contenido de ComarcalCV:
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?