ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Comunitat Valenciana

Agenda esportiva d’À Punt en ràdio i televisió d’este cap de setmana

Por
Javier Ruiz
PorJavier Ruiz
Licenciado en Periodismo, Máster en Dirección de Comunicación. Comienza en el periodismo local en la extinta La Red Pública y en Radio Buñol, donde hace sus...
RSS
Publicado octubre 10, 2025
357 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
54801705506 aa79246046 k

El programa Punt a punt, presentat per Luis Urrutia, oferix un nou cap de setmana carregat d’esport en directe, amb retransmissions de futbol, bàsquet, tenis, pàdel i raspall, tant des de grans estadis com des de les instal·lacions més emblemàtiques de la Comunitat Valenciana.

Esta vesprada nit, Punt a Punt narrarà el clàssic de l’Eurolliga de bàsquet, Barcelona-València, a las 20.30h en la tercera jornada de la competició continental. Un partit de màxim nivell continental per a obrir un cap de setmana intens.

Demà dissabte 11 d’octubre, el programa oferirà la retransmissió del partit de classificació per al Mundial entre Espanya i Geòrgia, des del Martínez Valero d’Elx a partir de les 20.45h. Durant la jornada hi haurà espai per a tot el futbol regional, el torneig ATP de tenis de València, l’Europeu sènior de pàdel i la segona jornada de la lliga de waterpolo des de la piscina de Natzaret. Seran 12 hores i mitja d’esport en directe sense pausa.

Diumenge 12, des de les 12 del migdia, l’esport continua amb el partit de Segona Divisió Eibar-Castelló, la Primera Divisió femenina amb el Llevant-Sevilla des de Buñol, i el debut del València Basket femení al Roig Arena. La jornada es completarà amb raspall des del trinquet de Castelló de la Ribera i tot el futbol regional.

El pròxim dimecres 15 d’octubre, a les 8 de la vesprada, el Roig Arena acollirà un partit d’alt risc entre el València Basket i el Hapoel de Tel-Aviv, corresponent a la quarta jornada de l’Eurolliga. La narració anirà a càrrec de Luis Urrutia, amb els comentaris de Nacho Rodilla.

 

Per televisió

Demà dissabte, 11 d’octubre, a les 19,15h, À Punt oferirà el derbi autonòmic valencià entre el Family Cash Alzira i el Servigroup Peníscola, que després de dos anys, tornen a enfrontar-se en la màxima categoria del futbol sala nacional. Un partit que arriba en un moment complicat per als dos equips, necessitats de victòries.

El Family Cash Alzira buscarà al Palau d’Esports de la localitat de la Ribera la primera victòria de la temporada. Per la seua banda, el conjunt castellonenc, amb només un triomf en la classificació, vol recuperar les bones sensacions de la passada campanya. El partit corresponent a la sisena jornada de lliga en Primera Divisió, començarà a les 19:15 h i serà emés en directe per la televisió.

El periodista Josevi Sánchez serà l’encarregat de retransmetre tota l’emoció d’este duel autonòmic. Estarà acompanyat amb els comentaris amb el seleccionador valencià sub-19, Patxi Aguilar.

I diumenge, a les 12:15 h la cita serà amb el bàsquet femení en l’estrena al Roig Arena del València Basket femení, que s’enfrontarà a IDK Euskotren (12:15 h).

À Punt continua donant suport als esdeveniments i protagonistes més destacats del món de l’esport en el moment més important de la temporada esportiva.

 

Tags: Comunitat Valenciana Javier

Lo + leído

Mercadona dona más de 3.000 toneladas de alimentos en la Comunitat Valenciana en 2025

Mercadona ha donado durante 2025 un total de 3.083 toneladas de productos de primera necesidad…

Piden seis años de prisión para el gerente de un pub de Gandía acusado de traficar con cocaína desde el local

El gerente de un pub de Gandía se enfrenta a una pena de seis años…

La exposición del Gremi d’Artistes Fallers llega a Foios

Foios ha sido el escenario este fin de semana de la exposición 'Gremi. Art, foc…

Otras noticias

Horchata de chufa.
Comunitat ValencianaL'Horta Nord

La «Horchata de Chufa» se libera del azúcar: el cambio legal que esperaban los productores valencianos

Por Toni Cuquerella
Jabalíes.
Comunitat Valenciana

Así es el sistema pionero de visión artificial que usa la Diputació de València para ‘cazar’ jabalíes en la carretera

Por Toni Cuquerella
Actuación de los bomberos ante un riesgo de desprendimiento por viento.
Comunitat Valenciana

El 112 emite un aviso especial: la Comunitat Valenciana se prepara para días críticos de viento extremo

Por Toni Cuquerella
Actuación de los bomberos de Castelló por el viento.
ComarcalComunitat Valenciana

De las rachas huracanadas de 151 km/h en Xodos a los 26°C en Miramar: el paso devastador de la borrasca Nils

Por Toni Cuquerella
Los bomberos intervienen en un panel publicitario afectado por los vientos huracanados.
Comunitat Valenciana

La borrasca Nils azota la Comunitat Valenciana con vientos de poniente huracanados y rachas máximas de hasta 111 km/h

Por Toni Cuquerella
WhatsApp Image 2026 02 08 at 21.54.28
Comunitat Valenciana

La Unión Europea activa un proyecto estratégico de reintegración social e innovación educativa

Por Javier Ruiz
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?