BANNER_CUIDAR_futur_980x90px (1)
viernes, 6 junio de 2025
Suscríbete
ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Alta

Desarticulats dos punts de venda de droga a Carcaixent que acceptaven objetces robats com a pagament

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado junio 21, 2022
37 vistas
5 Min lectura
Compartir en:
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.

NULL

Es van efectuar 2 registres en habitatges, en un dels quals es va procedir a l’aprehensió de: 2 armes curtes municionades, multitud de cartutxeria metàl·lica i 2 pistoles tipus ‘tasser’

La Guàrdia Civil de València ha desarticulat dos punts de venda de droga en la localitat de Carcaixent, en els quals, a canvi de la substància, s’acceptava no sols el pagament en efectiu, sinó efectes robats que posteriorment es venien en el mercat negre. A més, en els registres es van aprehendre: dues armes curtes municionadas, multitud de cartutxeria metàl·lica i 2 pistoles tipus ‘tasser’.

Els agents de la Guàrdia Civil, com a resultat dels serveis de Seguretat Ciutadana, es van adonar de l’existència d’una possible activitat de venda de droga en dos dels habitatges de la localitat, ja que aquestes activitats es duien a terme, fins i tot, a plena llum del dia.

El mètode utilitzat per a la realització de l’intercanvi seria el següent, segons les investigacions dels agents: el comprador aparcava el vehicle a escassos metres del domicili del venedor i fins i tot en la mateixa porta, en moltes ocasions amb el motor i llums d’emergència en marxa, es realitzava trucada telefònica o al timbre de la porta, la qual era atesa als pocs minuts, baixant les persones habitants dels referits domicilis, a atendre els seus “clients”. Aquesta transacció durava escassos segons.

A més, es té coneixement per part dels agents de la Guàrdia Civil de València, que en un dels domicilis s’accepten com a pagament de l’intercanvi de la droga, efectes d’il·lícita procedència que, posteriorment es venien en el mercat negre.

Davant tals fets, els agents van donar principi a l’anomenada Operació ‘ENEKOLUPITAS’ el mes de març passat, que, després d’una àrdua investigació, va donar com a resultat la realització de 2 registres domiciliaris, en els quals no sols es van desmantellar dos punts actius de venda d’estupefaents, sinó que es va procedir a l’aprehensió del següent material: instruments necessaris per al seu envasament, pesatge i distribució, 915 euros de diners en efectiu, 92,62 gr. de substància blanca, suposadament cocaïna, 180 gr. de marihuana, llista per a la seua distribució, vàries bascules de precisió i material per a la seua cort i adulteració; material tot això, necessari per a la posterior distribució de les substàncies.

En una dels habitatges es va procedir a l’aprehensió de dues armes curtes (revòlvers), municionadas i disposades per al seu funcionament, una del calibre 38 mm i una altra del calibre 9 mm, així com multitud de cartutxeria metàl·lica. També es va procedir a l’aprehensió de dues pistoles tipus ‘tasser’, totes dues armes considerades prohibides.

En una altra dels habitatges també es va procedir a l’aprehensió de nombrosa maquinària agrícola, així com eines (trepants, motors de reg, compressors, motoserres, bateries, carregadors de bateries, televisió i inversor de placa solar), de les quals no s’ha pogut verificar la seua il·lícita procedència.

En el moment d’efectuar el registre en una dels habitatges, es va procedir a identificar a un home que estava a l’interior per a efectuar una compra de substàncies il·lícites, al qual, després de la seua identificació pels agents, li constava una requisitòria en vigor de cerca i detenció.

Com a conseqüència d’aquests fets es va procedir a la detenció de 5 persones, 4 homes i 1 dona d’edats compreses entre els 20 i els 59 anys, com a autors de delictes contra la salut pública i de tinença il·lícita d’armes i encobriment.

Les diligències han sigut entregades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció Número 6 d’Alzira.

Tags: Carcaixent
BANNER_CUIDAR_futur_300x600px

Lo + leído

Manises brilla en los Premios Nacionales de Cerámica 2025 con un galardón y dos candidaturas finalistas

La Asociación Española de Ciudades de la Cerámica (AeCC) entregó el pasado 31 de mayo…

Caixa Ontinyent reivindica en el Congrés el seu model de banca local i compromesa socialment

El president de Caixa Ontinyent, José Pla, va participar aquest dijous en la jornada 'Reptes…

La Ministra de Joventut i el Consell de Xiquets dialoguen a Xàtiva sobre drets, diversitat i convivència

La ministra de Joventut i Infància, Sira Rego, ha presidit aquest dijous l’últim plenari del…

Otras noticias

Nando Dura arros
AgronewsLa Ribera Alta

LA UNIÓ denuncia la llegada de otro barco con 7.500 toneladas de arroz importado de Argentina para una firma comercial de Algemesí

Por Agronews
Los bonos se pueden pedir desde este lunes 12 de mayo.
L'Horta SudLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera AltaRequena - Utiel

Los afectados por la DANA ya pueden inscribirse en el Bono Viaje de 350 euros ‘Recuperem Turisme’

Por Toni Cuquerella
Los dos guardias civiles que salvaron al bebé en Alberic
La Ribera Alta

Dos guardias civiles salvan la vida a un bebé de un año en Alberic

Por Javier
fdd1a4f2 1a66 4470 bfba 27d3bb08c76c
L'Horta SudLa Ribera AltaValencia

Los bomberos del consorcio provincial de Valencia atienden más de 70 rescates por ascensores bloqueados durante el apagón

Por Javier
PEDRISCO 1
AgronewsL'Horta SudLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera Alta

El pedrisco deja pérdidas de 3 millones en la Ribera Alta, Hoya de Buñol-Chiva y l’Horta Sud

Por Agronews
8395 montserrat pp sergio vilar
La Ribera Alta

Montserrat tindrà la primera moció de censura amb el pacte de PP, Vox i independents per a tombar a l’alcalde socialista

Por admin
Facebook Twitter Youtube Rss Medium
Mas contenido de ComarcalCV:
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?