ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
L' Horta Sud

El FC Barcelona destinarà fons per rehabilitar equipaments esportius afectats per la DANA a Benetússer, Catarroja i Paiporta

El president del FC Barcelona, Joan Laporta, ha visitat tres de les localitats més afectades aquest dijous, quan cent dies de la tragèdia, acompanyat de diversos membres de la Junta Directiva
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado febrero 6, 2025
159 vistas
5 Min lectura
Compartir en:
8467 joan laporta fc barcelona benetusser dana

El president del FC Barcelona, Joan Laporta, ha anunciat que els fons aconseguits en les diferents accions que el Club ha realitzat en la darreres setmanes en suport de les persones afectades per la DANA i vehiculats per la Fundació, es destinaran a la rehabilitació del Poliesportiu Municipal de Benetússer, el de Catarroja i el Camp Municipal El Terrer de Paiporta.

Aquest anunci s’ha produït durant la visita que una comitiva blaugrana encapçalada pel president Laporta i amb la presència de la vicepresidenta Elena Fort, els directius Miquel Camps, Josep Ignasi Macià i Sisco Pujol i de la directora de la Fundació, la Dra. Marta Segú, ha efectuat a les localitats afectades, aquest dijous quan es compleixen cent dies d’una tragèdia en què van perdre la vida 227 persones.

La visita ha començat a l’Ajuntament de Benetússer, on la comitiva blaugrana s’ha reunit amb l’alcaldessa d’aquesta població, Eva Sanz, i les alcaldesses de Catarroja, Lorena Silvent, i de Paiporta, Maribel Albalat. Totes tres poblacions formen part de la zona zero de la DANA i van rebre la visita de la directora de la Fundació FC Barcelona, Marta Segú, el mes de desembre passat. A continuació la comitiva s’ha traslladat a diferents punts de la zona afectada, que encara està lluny d’haver recuperat la normalitat i pateix les conseqüències de l’abast de la catàstrofe climàtica.

Els dies de l’emergència, el president del FC Barcelona Joan Laporta i la Dra. Segú ja van contactar directament amb les alcaldesses d’aquestes tres poblacions per expressar-los la seva solidaritat i oferir-los la col·laboració directa i el suport econòmic del Club i de la Fundació FC Barcelona.

Subhasta i fons propis

En aquest sentit, el FC Barcelona i la seva Fundació han organitzat tot un seguit d’accions per mostrar el seu compromís amb les poblacions més afectades. En primer lloc, la dotació d’un fons especial provinent de fons propis de la Fundació Barça i, per altra banda, la captació de més fons a través d’una subhasta solidària on-line de l’equipació utilitzada pels jugadors del primer equip masculí en el passat derbi contra l’Espanyol i del partit contra el València el 26 de gener passat. En el cas de la primera subhasta es van recaptar prop de 90.000 euros.

D’altra banda, i des de fa diverses setmanes, s’està oferint als socis, sòcies i fans barcelonistes en general la possibilitat de col·laborar a través d’una donació mitjançant la Fila 0 solidària. També es pot fer una donació mitjançant el bizum 10758.

L’objectiu és destinar els fons a la rehabilitació d’espais que permetin als infants i joves tornar a normalitzar el fet de jugar a l’aire lliure i a practicar esport en el seu municipi de manera regular i segura sense haver-se de desplaçar a altres municipis menys afectats. S’espera que aquestes actuacions de la Fundació Barça ajudin els infants i adolescents a recuperar les seves vides, i que per tant tinguin un impacte positiu en la seva salut mental i en el seu benestar físic i emocional.    

Des de la Fundació FC Barcelona s’ha explicat que «s’ha volgut sempre actuar amb la màxima professionalitat, coneixent els efectes de la tragèdia sobre el terreny i no enviar materials ni recursos sense conèixer la veritable magnitud i impacte de la DANA, així com les necessitats a mitjà termini, que és quan els focus s’apaguen i altres notícies passen a primera plana. Unes necessitats que, a més, tenen un alt grau de coincidència amb la missió de la Fundació Barça: utilitzar l’esport per ajudar a millorar el benestar i protegir els infants i joves que es troben en situacions de vulnerabilitat».

Tags: Benetússer
00_CARTEL_FIRAXATIVA2025_EDITABLE
comarcalCV_300x600

Lo + leído

Quatre dies d’espectacles infantils i familiars al Martínez Bellver per a la Fira d’Agost de Xàtiva

La programació de l’espai de Teatre Infantil i Familiar per a la Fira d’Agost 2025…

El Jardí de la Pau serà l’epicentre musical dels més joves amb el Festival Al Ras de la Fira d’Agost de Xàtiva

 El Jardí de la Pau de Xàtiva tornarà a convertir-se en un espai de referència…

Macastre brilla con Nino Bravo en Esencia, el tributo inolvidable de Serafín Zubiri

Hay noches que no se olvidan, y la del martes 12 de agosto en Macastre…

Otras noticias

1
L' Horta Sud

Detenido en Xirivella por dos plantaciones de marihuana indoor

Por Javier
2 2
L' Horta Sud

Torrent avanza en la modernización del Mercado Sant Gregori

Por Redacción ComarcalCV
DSC7481e
CollaL' Horta Sud

Paiporta celebra el inicio de las Fiestas de Sant Roc con un emotivo pregón y un concierto

Por Redacción ComarcalCV
6 1
L' Horta Sud

Torrent impulsa el Plan de Empleo Estatal Dana 2025 con una inversión de 807.000 euros

Por Redacción ComarcalCV
FotoarchivoPLBenetusserjuntoaotraspolicias
L' Horta Sud

Benetússer solicita condecorar a su Policía Local por su actuación tras la dana

Por Redacción ComarcalCV
1 5
CulturarteL' Horta Sud

Torrent custodia tres reproducciones del Museo del Prado en el Hall de l’Antic Mercat

Por Redacción ComarcalCV
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?