ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Alta

Carcaixent inicia els tràmits per convertir Santa Anna en un edifici administratiu intel·ligent

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado junio 22, 2021
73 vistas
5 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.

NULL

S’ha organitzat una Jornada on-line per presentar el projecte i resoldre els dubtes a les empreses interessades

L’Ajuntament de Carcaixent, en col·laboració amb l’Àrea d’Energia del Consorci de la Ribera, pretén llançar una Compra Pública d’Innovació per a la transformació de l’edifici Santa Anna 7 en un edifici de consum d’energia quasi nul (ECCN). La compra s’emmarca dins del projecte ‘SMART BUILDING CPI 2020 – La compra pública d’Innovació per a la consecució d’edificis intel·ligents a la Comarca de la Ribera’ finançat per l’Agència Valenciana de la Innovació (AVI).

Com a actuació prèvia a la preparació de la licitació, s’ha organitzat una Jornada on-line de consulta al mercat el 23 de juny amb l’objectiu de facilitar el diàleg obert i el flux de informació entre l’administració i els potencials proveïdors.

Lluís Candel, regidor de Territori, ha agraït al Consorci de la Ribera la col·laboració per a traure un projecte «que permetrà rehabilitar energèticament l’edifici i adaptar la infraestructura existent als nous usos de l’edifici, aconseguint així un espai administratiu de molt baix impacte ambiental, que també garantirà l’accessibilitat universal que ara mateixa no tenim en algunes dependències municipals».

L’objectiu de la compra pública és el contractar projectes innovadors per a transformar edificis municipals, en unitats bàsiques o HUBS energètics. Els HUBS busquen tres objectius: rehabilitar energèticament els edificis (reduir el consum energètic), instal·lar captadors energètics (produir energia) i afavorir la mobilitat elèctrica (recarregar vehicles). Com ha explicat Lluís Candel «es tracta, en definitiva d’edificis pensats no per a ser sols energèticament eficients, sino que generen més energia de la que consumeixen».

La jornada s’adreça a projectistes de solucions innovadores interessats/des a participar en la licitació de la redacció del projecte de rehabilitació de l’edifici del C/Santa Anna n.7 de Carcaixent, per a la seva transformació en un edifici de consum d’energia quasi nul (ECCN) que albergarà diferents serveis municipals, de manera que actue com a unitat bàsica o hub energètic integrant alts nivells d’eficiència energètica, consum majoritari d’energia procedent de fonts renovables de producció local i estacions de càrrega/descarrega d’energia per al subministrament a la mobilitat elèctrica.

Smart Building CPI

El Consorci de la Ribera ve desenvolupant des de 2017 una línia de treball per al foment de la compra pública d’innovació entre els ajuntaments de la comarca de la Ribera.

El Consorci de la Ribera està impulsant projectes de rehabilitació energètica d’edificis i instal·lacions municipals a través del procediment de compra pública d’innovació amb l’objectiu de:

• Reduir les emissions de gasos d’efecte hivernacle i promocionar un ús més sostenible de l’energia;

• Facilitar des del costat de la demanda perquè les empreses invertisquen en innovació i investigació per així tindre un teixit productiu més competitiu;

• I, per últim, perquè els ajuntaments de la Ribera oferisquen uns millors i més eficients serveis públics a la seua ciutadania.

A través de la línia d’ajudes en matèria d’enfortiment i desenvolupament del Sistema Valencià d’Innovació per a la millora del model productiu de l’AVI, amb el projecte ‘SMART BUILDING CPI 2020’, L’Ajuntament publicarà una licitació per a elaborar un projecte de rehabilitació de l’edifici, inclosa la direcció d’obra, amb l’objectiu de reduir la demanda energètica, descarbonitzar l’edifici i augmentar l’eficiència energètica. És a dir, es pretén entre altres especificacions optimitzar l’aïllament tèrmic, així com maximitzar l’aprofitament de la il·luminació i la ventilació natural. De la mateixa manera, s’abordarà la incorporació d’un sistema de generació local d’energia de caràcter renovable. Esta energia es pot utilitzar per abastir el propi edifici, i subministrar part de l’energia produïda a dispositius de mobilitat elèctrica per a la ciutat. Per a això serà necessari un sistema control que permeta alimentar les necessitats de l’edifici i gestionar una mobilitat sostenible.

Cal destacar el fet que l’edifici està protegit arquitectònicament, de manera que l’impacte estètic de les solucions per l’exterior hauran de ser mínimes. D’altra banda es pretén que la reducció de superfície interior útil sigui també mínima per optimitzar l’aprofitament del espai.

Les persones interessades tindran l’oportunitat d’informar-se sobre l’estat actual de la tecnologia i donar a conèixer les seves solucions de caràcter innovador prèvia inscripció a la jornada en [email protected].

Tags: Anna
comarcalCV_300x600

Lo + leído

Tavernes de la Valldigna triplicará la presencia de Policía Local durante las fiestas

El Ayuntamiento de Tavernes de la Valldigna ha preparado un dispositivo especial para asegurar la…

Detenido en València un hombre por atracar tres comercios en menos de 24 horas

Agentes de la Policía Nacional han arrestado en València a un individuo de 33 años…

Elda remodelará la plaza de la calle Nueva para mejorar el acceso al casco histórico

El Ayuntamiento de Elda ha puesto en marcha la remodelación de la plaza ubicada en…

Otras noticias

20250727opedunaivalenciafoto2
La Ribera Alta

Investigado un menor por difundir imágenes modificadas con IA de compañeras en la Ribera Alta

Por Redacción ComarcalCV
carlet2
AgronewsLa Ribera Alta

Agricultura destina 5,5 millones de euros a la modernización de los regadíos en l’Alcúdia y Guadassuar

Por Agronews
18072025OberturapassarellaLaVila1
La Ribera Alta

Se abre al público la pasarela de La Vila en Alzira

Por Redacción ComarcalCV
3 1
El Camp de TúriaL' Horta SudLa Ribera Alta

Desarticulan una red de distribución de drogas en Xirivella, Alcàsser, Picanya, Cullera, Lliría, Alaquàs o Aldaia

Por Redacción ComarcalCV
IMG0835
La Ribera Alta

La Policía Nacional detiene a un hombre en Algemesí por estafar 85.550 euros a su abuela

Por Redacción ComarcalCV
Gavardaciclop2
La Ribera Alta

La Diputació de València mejorará la conexión de Gavarda con su núcleo histórico

Por Redacción ComarcalCV
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?