ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Alta

L’estudi andalús d’Héctor Salcedo, amb el projecte Orangerie guanya el projecte Europan Alzira

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado diciembre 14, 2021
52 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.

NULL

La proposta intenta posar en valor els habitatges bioclimàtics i la cohesió urbanística i social de la ciutat

El comitè nacional d’Europan 16 Espanya, ha donat a conèixer hui els guanyadors del concurs en les 7 ciutats que representaven l’estat espanyol en Europa i en el cas d’Alzira, s’ha premiat el projecte l’Orangerie, una proposta que intenta posar en valor els habitatges bioclimàtics i la cohesió urbanística i social de la ciutat. El guanyador de l’Europan 16, permetrà que la rehabilitació urbanística del Baix Torretxò siga finançada amb fons europeus.

En total han estat guardonats 40 projectes que es desenvoluparan en 9 països europeus. El projecte seleccionat per a la ciutat d’Alzira porta per nom l’Orangerie, una proposta dissenyada per l’arquitecte Héctor Salcedo García i el seu equip amb seu a Sevilla. Salcedo proposa amb este projecte promoure un urbanisme inclusiu capaç de regenerar el barri de l’Alquerieta tenint en compte el seu bagatge històric i el seu entorn natural. El disseny dels habitatges està pensat per a reduir el seu impacte ambiental i el consum energètic gràcies als materials de construcció.

L’Orangerie ha estat seleccionat entre les dotze propostes arquitectòniques que es van presentar al concurs europeu Europan per a dissenyar el futur creixement i ordenació urbanística del Torretxó Baix. Juntament amb el seu caràcter mediambiental, Diego Gómez ha valorat que el projecte permetrà la unió d’esta zona d’una banda amb el barri de l’Alquerieta i d’altra amb l’Hospital. “L’objectiu ha estat en tot moment dignificar i projectar propostes que tinguen una visió de futur i d’agenda urbana per a portar a terme en la nostra ciutat. Alzira representa a la Comunitat Valenciana en este concurs que posa en el mapa del desenvolupament urbanístic la nostra ciutat” ha explicat Diego Gómez, alcalde d’Alzira.

Este dimecres dia 15 de desembre, representants de les diferents ciutats participants, entre elles l’alcalde d’Alzira i les persones responsables dels projectes guanyadors es trobaran a Madrid per a concretar les actuacions per al futur desenvolupament dels projectes.

Tags: Alzira
DIPU_BANNER_300x300
comarcalCV_300x600

Lo + leído

Torrent solicita a la Confederación Hidrográfica del Júcar la intervención urgente en el barranco de l’Horteta

El Ayuntamiento de Torrent ha enviado un comunicado a la Confederación Hidrográfica del Júcar (CHJ)…

La Diputació de Valencia aprueba una subvención de 300.000 euros para la vía ciclopeatonal del Vernissa

La Diputació de València ha decidido financiar la creación de una ruta ciclopeatonal que unirá…

Un estudio innovador desarrolla en Polinyà de Xúquer cultivo de tabaco libre de nicotina con propiedades farmacológicas

La finca experimental Sinyent, ubicada en Polinyà de Xúquer, acoge el primer ensayo de la…

Otras noticias

carlet2
AgronewsLa Ribera Alta

Agricultura destina 5,5 millones de euros a la modernización de los regadíos en l’Alcúdia y Guadassuar

Por Agronews
18072025OberturapassarellaLaVila1
La Ribera Alta

Se abre al público la pasarela de La Vila en Alzira

Por Redacción ComarcalCV
3 1
El Camp de TúriaL' Horta SudLa Ribera Alta

Desarticulan una red de distribución de drogas en Xirivella, Alcàsser, Picanya, Cullera, Lliría, Alaquàs o Aldaia

Por Redacción ComarcalCV
IMG0835
La Ribera Alta

La Policía Nacional detiene a un hombre en Algemesí por estafar 85.550 euros a su abuela

Por Redacción ComarcalCV
Gavardaciclop2
La Ribera Alta

La Diputació de València mejorará la conexión de Gavarda con su núcleo histórico

Por Redacción ComarcalCV
2EnguixCarratala
La Ribera Alta

Alberic solicita apoyo a la Diputación para reactivar la Casa de la Música

Por Redacción ComarcalCV
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?