BANNER_CUIDAR_futur_980x90px (1)
domingo, 25 mayo de 2025
Suscríbete
ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Alta

Detingut a Alzira un home per trencar l’ordre d’allunyament de la seua parella, i també aquesta que estava amb ell i l’ajudava a escapar

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado marzo 9, 2021
32 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.

NULL

La Policia Nacional els va identificar en la via pública després del toc queda, després de manifestar que venien d’una festa d’aniversari

Un home de 24 anys ha sigut detingut a Alzira com a presumpte autor d’un delicte de trencament de condemna, després d’haver sigut identificat per la Policia Nacional quan anava precisament amb la seua parella sobre la que té una ordre d’allunyament vigent.

El jove també ha sigut detingut amb càrrecs d’atemptat a agent de l’autoritat i danys, després d’agredir als policies quan anaven a arrestar-lo. A més, la dona de 38 anys, que es trobava en aqueix moment al costat d’ell, va ser detinguda per un presumpte delicte de desobediència en obrir-li la porta del vehicle policial quan anava a ser traslladat a dependències policials perquè emprenguera la fugida.

Els fets van ocórrer a les 00,20 de la nit del diumenge, quan els agents que es trobaven realitzant un control estàtic per a garantir que es complia el toc de queda establit, van veure a una parella caminant per la plaça d’Alacant d’Alzira. En aqueix moment, els policies li van preguntar el motiu de trobar-se en via pública malgrat les restriccions, manifestant que venien d’una festa d’aniversari. Per tals fets, els agents van consultar les bases de dades policials per a proposar-los per a sanció.

Una vegada realitzades les gestions oportunes, els agents van comprovar que l’home tenia en vigor una ordre de prohibició d’aproximar-se a menys de 200 metres vigent sobre la dona que li acompanyava, per la qual cosa quan anaven a detindre’l com a presumpte autor d’un delicte de trencament de condemna, aquest va començar a córrer en direcció contrària als agents.

Malgrat escapar dels agents, els policies el van interceptar uns metres després i seguidament va començar a llançar colps a la patrulla que li va advertir en reiterades ocasions que deposara la seua actitud, fent aquest cas omís i resistint-se a la detenció.

Finalment, quan els policies van introduir al sospitós en el vehicle policial aquest va colpejar amb puntades la finestreta de la porta posterior esquerra, aconseguint desencaixar el marc. A més, la dona va aprofitar la situació per a acostar-se al cotxe i obrir la porta de l’habitacle destinat als detinguts, per a facilitar-li la fugida a la seua parella.

L’home, amb antecedents policials, va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de trencament, atemptat a l’autoritat i danys i ha passat a disposició judicial. La dona va ser arrestada per un delicte desobediència i després de ser escoltada en declaració va quedar en llibertat, no sense abans ser advertida de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan per a això fóra requerida.

Tags: Alzira
BANNER_CUIDAR_futur_300x600px

Lo + leído

L’Ajuntament de la Vall d’Uixó reserva 64 places públiques en el nou centre residencial per a majors

Aquest divendres ha obert les seues portes el nou centre residencial per a persones majors…

El ministre Bustinduy posa Gandia com a exemple en la lluita contra l’intrusisme en els pisos turístics

“Gandia ha fet un treball exemplar en la lluita contra l’intrusisme, en les tasques d’inspecció,…

Organización y gastronomía: cómo acertar al planificar un evento

Cada vez que se organiza un evento —una boda, una celebración de empresa o una…

Otras noticias

Los bonos se pueden pedir desde este lunes 12 de mayo.
L'Horta SudLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera AltaRequena - Utiel

Los afectados por la DANA ya pueden inscribirse en el Bono Viaje de 350 euros ‘Recuperem Turisme’

Por Toni Cuquerella
Los dos guardias civiles que salvaron al bebé en Alberic
La Ribera Alta

Dos guardias civiles salvan la vida a un bebé de un año en Alberic

Por Javier
fdd1a4f2 1a66 4470 bfba 27d3bb08c76c
L'Horta SudLa Ribera AltaValencia

Los bomberos del consorcio provincial de Valencia atienden más de 70 rescates por ascensores bloqueados durante el apagón

Por Javier
PEDRISCO 1
AgronewsL'Horta SudLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera Alta

El pedrisco deja pérdidas de 3 millones en la Ribera Alta, Hoya de Buñol-Chiva y l’Horta Sud

Por Agronews
8395 montserrat pp sergio vilar
La Ribera Alta

Montserrat tindrà la primera moció de censura amb el pacte de PP, Vox i independents per a tombar a l’alcalde socialista

Por admin
8357 alzira patinet electric multat
La Ribera Alta

La Policia Local d’Alzira multa a quasi 100 patinets elèctrics en el que portem d’any

Por admin
Facebook Twitter Youtube Rss Medium
Mas contenido de ComarcalCV:
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?