ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Economía

Comença la 13a Setmana de l’Economia d’Alzira amb la participació del conseller d’Hisenda Vicent Soler

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado febrero 15, 2021
208 vistas
5 Min lectura
Compartir en:
Central nuclear de Cofrentes.
Central nuclear de Cofrentes.

NULL

“Assumim esta edició com un repte per a poder crear un espai de reflexió i eixida d’esta situació” afirma l’alcalde Diego Gómez

Aquest dilluns s’ha celebrat a Alzira l’acte telemàtic d’obertura d’estes jornades amb la participació de l’alcalde de la ciutat, Diego Gómez, el president de l’Associació Empresarial d’Alzira, Raül Tudela, i el conseller d’Hisenda i Model Econòmic, Vicent Soler.

En la seua intervenció, Gómez ha volgut agrair la col·laboració de tots i totes les ponents, així com del departament d’Idea i de l’Associació Empresarial. “Assumim esta edició com un repte per a poder crear un espai de reflexió que ens aporte una manera de pensar en col·lectivitat, per a poder eixir d’esta situació el més prompte possible”. A més, ha fet un xicotet resum de tot el que tindrem durant esta edició de la Setmana de l’Economia, que oferix un ampli i complet programa amb referents nacionals i internacionals.

Per la seua banda, el conseller, Vicent Soler, ha valorat de manera molt positiva que s’estiga celebrant este esdeveniment, tot i que siga de manera virtual, per tal d’abordar la situació en la qual es troba el teixit productiu de tota la Comunitat. Al seu parer, la Setmana de l’Economia és una oportunitat per a afrontar els reptes i preparar una eixida de la crisi en les millors condicions possibles. A més, el conseller ha explicat, «Els fons europeus React i Recovery Plan permetran reforçar la nostra resposta amb més diners i ajudar-nos a sostenir el nostre teixit productiu per tal que cap empresa viable quede enrere com a conseqüència de la Covid. Estem davant una situació excepcional que ens demana a les institucions fer costat al nostre teixit productiu. Perquè recuperar l’economia és recuperar el futur dels valencians i valencianes. La crisi econòmica ens demana reacció a l’hora de resistir i preparar-nos per a la recuperació. Empreses i treballadors han patit els efectes de forma intensa i necessiten el nostre suport”. A més el conseller ha explicat que els fons de la Unió Europea són una oportunitat per a la recuperació que des del govern autonòmic s’han posat en marxa.

Per la seua banda, el president de l’Associació Empresarial, Raül Tudela ha explicat que el tradicional sopar anual on es lliuren els guardons als empresaris, enguany no se celebrarà donada la situació. Divendres per la vesprada tindrà lloc un acte de cloenda on podrem conèixer la visió i escoltar les propostes de 10 premiats en edicions anteriors. Tudela ha explicat que “L’empresariat ha necessitat fer canvis importantíssims per tal d’adaptar-se a les noves circumstàncies La col·laboració publico-privada és una eina per a poder eixir com més prompte millor”.

A este encontre virtual d’obertura, han seguit les conferències de Silvia Leal i de Carlos Rivadulla. Esta vesprada, a les 17:00, continua la programació amb Bernat Pascual, que presentarà la Càtedra d’Innovació i Investigació CLAU-IDEA, i, a les 18:30 hores, amb Gabino Diego Diaz, fundador i CEO de Fòrum de Logística. Demà serà el torn d’una de les novetats d’esta edició, l’espai “Talent Senior”, on intervindrà Eduardo Doménech, que va ser director industrial en Avidesa durant 36 anys i director general en Làcties Garcia Baquero durant 9 anys. A continuació, tindrà lloc la primera taula redona de la setmana, esta vegada sobre competitivitat i perdurabilitat de l’empresa familiar i, a les 12:30 hores, empreses seleccionades en el programa “Alzira: 12 mesos, 12 empreses” presentaran el seus models de negoci.

Pel moment ja s’han inscrit vora 5.000 persones en les 25 intervencions i 14 taules redones. Un total de 64 ponents participaran al llarg de la setmana Per a inscriure’s a estes jornades, s’ha de realitzar la inscripció gratuïta al web d’Idea per a obtindre l’enllaç d’accés a la sessió virtual per Zoom.

Tags: Alzira

Lo + leído

Ens Uneix se extiende a la comarca de la Canal de Navarrés con la incorporación de Enguera Nos Une

Ens Uneix continúa extendiendo su proyecto municipalista esta vez en la comarca de la Canal…

Canet d’en Berenguer frena l’expansió dels pisos turístics per a preservar el teixit residencial

L’Ajuntament de Canet d’en Berenguer ha decidit posar fre al creixement dels pisos turístics i…

La Cámara de Comercio de Valencia acerca el uso práctico y seguro de asistentes con WhatsApp e IA a empresas y emprendedores

La sede de la Cámara de Comercio de Valencia acogió esta semana la charla “Creación…

Otras noticias

IMG 8534
EconomíaValencia ciudad

La Cámara de Comercio acoge una jornada práctica sobre el uso seguro de WhatsApp para mejorar la atención al cliente y las ventas

Por Javier
phpbnoBKD693bedf74b238
Economía

Phygital: cómo unir lo digital y lo presencial en activaciones de marca

Por Javier
image001
EconomíaTurismoValencia ciudad

Valencia, destino empresarial en 2026

Por Javier
Veolia Oficinas 0.jpeg
Economía

Veolia potencia su impacto en España al unificar su organización y marca para afrontar los crecientes desafíos medioambientales

Por Javier
WhatsApp Image 2025 11 23 at 19.35.03
Economía

El Social Talks de Hidraqua y el CE/R+S incide en la necesidad de activar e incentivar proyectos de voluntariado en las empresas

Por Javier
PERTE 1
AlicanteEconomía

Hidraqua apuesta por el agua regenerada en proyectos clave para garantizar el abastecimiento en el futuro

Por Javier
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?