ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Alta

Alzira ofereix a emprenedores i autònoms punts d’atenció per simplificar tràmits i obtindre informació

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado enero 25, 2022
159 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
Central nuclear de Cofrentes.
Central nuclear de Cofrentes.

NULL

El servei facilita la constitució i l’inici d’activitats, el cessament o consultar l’estat de tramitació a través d’un document únic

L’Ajuntament d’Alzira aprovarà este dimecres en la sessió plenària l’adhesió al conveni entre la Direcció General d’Indústria i de la Xicoteta i Mitjana Empresa del Ministeri d’Indústria, Comerç i Turisme i la Federació Espanyola de Municipis i Províncies per a l’establiment de punts d’atenció a l’emprenedor (PAE) integrats en la xarxa CIRCE.

Els PAE representen un nou recurs a l’abast d’emprenedors, empresaris i autònoms a la ciutat d’Alzira, amb l’objectiu de facilitar i simplificar els tràmits de constitució de determinades formes jurídiques. A través d’ells es pot tindre accés a informació general sobre els aspectes legals, fiscals, comptables i de Seguretat Social propis de la societat de responsabilitat limitada, de l’empresari individual i de l’emprenedor de responsabilitat limitada, i d’altres formes jurídiques. Estes oficines permeten realitzar la tramitació per a la constitució i inici d’activitat d’empreses mitjançant el sistema de tramitació telemàtica CIRCE i utilitzant el PACDUE (Programa d’Ajuda a l’Emplenament del Document Únic Electrònic), un servei que es presta amb caràcter gratuït i que simplifica els tràmits. Així mateix, als PAE es pot obtindre informació sobre les ajudes públiques aplicables al projecte empresarial. Per a això, podrà utilitzar la base de dades d’ajudes disponible en www.pae.es.

El PAE s’ubicarà a la seu del Servei de Desenvolupament Econòmic d’Alzira, Idea, ha concretat l’alcalde i regidor d’Ocupació, Desenvolupament Econòmic, Comerç i Projectes Europeu, Diego Gómez. «La idea és facilitar i simplificar eixos tràmits de constitució i, sobretot, atendre els aspectes reals, fiscals, comptables, de seguretat social que comporten la responsabilitat d’obrir una empresa en la nostra ciutat», explica. El PAE «es suma al Servei de Mediació i Arbitratge per a empreses i treballadors (SMAC), ja operatiu a Alzira, i arredonix l’oferta a les empreses i emprenedors», assenyala l’alcalde.

El Centre d’Informació i Xarxa de Creació d’Empreses (CIRCE) és un sistema d’informació que permet fer, de manera telemàtica, els tràmits de constitució i posada en marxa de determinades societats mercantils a Espanya. També es pot fer el cessament dels empresaris individuals (autònoms) i de les societats (limitada, limitada de formació successiva i nova empresa). La xarxa telemàtica CIRCE facilita la creació d’una empresa a través d’acords i comunicacions amb tots els organismes i administracions que intervenen en el procés de constitució d’empreses. L’emprenedor només haurà d’omplir el Document Únic Electrònic (DUE), que engloba multitud de formularis, i CIRCE, de forma automàtica, realitza tots els tràmits necessaris per a constituir l’empresa, i es comunica amb tots els organismes implicats (Agència Tributària, Seguretat Social, Registre Mercantil, Notaria, etc.).

Els punts PAE representen un estalvi de temps a l’hora de crear una empresa i un altre avantatge d’esta plataforma és l’estalvi de desplaçaments i de nous interlocutors per als emprenedors, d’acord amb el conveni.

A més a més, a través dels PAE també es pot obtindre informació general dirigida a emprenedors relacionada amb l’exercici de l’activitat, sobre l’estat de tramitació dels procediments iniciats en el seu nom, notificació dels actes de tràmit preceptius i la resolució, tutorització del pla d’empresa que permeta mostrar la viabilitat de la idea empresarial i altres gestions relacionades amb la transmissió de les empreses, la competitivitat o altres tramitacions diferents.

Tags: Alzira

Lo + leído

Los trenes de cercanías volverán a circular hasta Buñol el próximo lunes, 22 de diciembre

El servicio ferroviario de la línea C3 de Cercanías València se restablecerá a partir del…

Ens Uneix se extiende a la comarca de la Canal de Navarrés con la incorporación de Enguera Nos Une

Ens Uneix continúa extendiendo su proyecto municipalista esta vez en la comarca de la Canal…

Canet d’en Berenguer frena l’expansió dels pisos turístics per a preservar el teixit residencial

L’Ajuntament de Canet d’en Berenguer ha decidit posar fre al creixement dels pisos turístics i…

Otras noticias

BomberosAlzira
La Ribera Alta

El Consorcio Provincial de Bomberos iniciará las obras del nuevo parque de Alzira en 2026

Por Redacción ComarcalCV
IMG 8510
La Ribera Alta

Alzira celebra una nueva sesión sobre emprendimiento con asistentes de WhatsApp e IA

Por Javier
AP23Nutcracker04.12.238722
CulturarteL' Horta SudLa Ribera AltaValencia

El Cascanueces del Royal Ballet se proyecta en Valencia, Alzira y Paterna el 10 de diciembre

Por Redacción ComarcalCV
IMG 8470
La Ribera Alta

Alzira impulsa la digitalización segura: jornada gratuita sobre emprendimiento mediante Asistentes de WhatsApp e IA seguros

Por Javier
IMG 8470
La Ribera Alta

Alzira acoge una sesión práctica sobre asistentes de WhatsApp e IA para impulsar la digitalización de comercios y pymes

Por Javier
IMG 8125
La Ribera Alta

Alzira acoge la charla “Cómo utilizar asistentes en WhatsApp de forma segura para mejorar la satisfacción de los clientes y vender más”

Por Javier
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?