ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Alta

Detingudes 8 persones en una operació contra una organització criminal dedicada al tràfic de drogues que operava des d’Alginet

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado octubre 8, 2021
245 vistas
4 Min lectura
Compartir en:

NULL

En una nau industrial d’Alginet, els investigadors van descobrir un túnel, d’uns dos metres de profunditat, el qual passava per davall de la vorera de la via pública amb l’únic objectiu d’estar connectat al subministrament elèctric públic

La Policia Nacional i la Guàrdia Civil, en el marc de l’operació BUBE, ha detingut a 8 persones per delictes contra la salut pública, pertinença a organització criminal i defraudació de fluid elèctric en les localitats d’Alginet, Algemesí i Alacant.

El passat 2 de setembre la Unitat de Drogues i Crim Organitzat de la Policia Nacional (UDYCO) i la Guàrdia Civil de Carlet, van efectuar un registre en una nau industrial situada en el polígon nord del municipi d’Alginet. A l’interior d’aquesta nau, els investigadors es van adonar que existien tres estades ben diferenciades. Cada habitacle estava enfocat per a una funció diferent; cultiu i recol·lecció, retirada de cabdells i envasament.

En aquest registre, els agents van trobar 1.818 plantes de marihuana els cabdells de la qual ja havien sigut retirats amb un pes de 28.284 grams. Igualment, van ser intervinguts diferents efectes utilitzats per al bon desenvolupament i creixement de les plantes com a aires condicionats, extractors, filtres, etnvalorats en més de 100.000 euros. En el transcurs del registre, els investigadors van descobrir un túnel, d’uns dos metres de profunditat, el qual passava per davall de la vorera de la via pública amb l’únic objectiu d’estar connectat al subministrament elèctric públic.

Com a resultat del registre ressenyat, es van detindre a dos homes de 39 i 40 anys per delictes contra la salut pública, pertinença a organització criminal i defraudació de fluid elèctric. Tots dos homes vivien en la nau en condicions precàries.

Els investigadors van poder verificar que la intenció dels autors era la de traslladar la substancia estupefaent a algun país del nord d’Europa.

Aqueix mateix dia, els investigadors van precedir a un altre registre domiciliari en la localitat d’Alginet i es va procedir a la detenció d’un home de 38 anys. Simultàniament, a aquestes detencions, els agents van detindre a la ciutat d’Alacant a altres dos homes, de nacionalitat montenegrina, de 21 i 49 anys pels mateixos delictes.

Un dia després, els agents van practicar un altre registre domiciliari a la ciutat de València, trobant 10.505 euros en efectiu.

Després del transcurs de la investigació, el dia 9 de setembre, els investigadors realitzen una inspecció en un comerç de venda de productes i accessoris per al cultiu de marihuana en el municipi d’Algemesí. En aquesta inspecció, es van intervindre més de 7.000 grams de cabdells de marihuana i es va procedir a la detenció de 3 homes, de nacionalitat espanyola, de 36, 46 i 48 anys per delictes contra la salut pública, pertinença a organització criminal i defraudació de fluid elèctric.

Finalment, l’operació va acabar amb 8 persones detingudes, més de 35.000 grams de cabdells de marihuana, diferents efectes utilitzats per al bon desenvolupament i creixement de les plantes com a aires condicionats, extractors, filtres, etcalorats en més de 100.000 euros, un vehicle d’alta gamma valorat en més de 80.000 euros i més de 10.500 euros en efectiu.

Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 1 de Carlet, el qual ha decretat l’ingrés a la presó, sense fiança, de 5 de les persones detingudes en l’operació.

Tags: Alginet

Lo + leído

Educació trenca l’excepcionalitat de València i dona festa per les escoles el 16 de març a Torrent, Xàtiva i Paterna

La Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats ha fet un pas significatiu en l'organització del calendari…

Dénia obre a la ciutadania la regulació dels pisos turístics: així es pot participar en l’enquesta per la nova ordenança

L’Ajuntament de Dénia ha iniciat un procés participatiu clau per a definir el futur del…

Paiporta lanza un portal web para seguir en tiempo real la reconstrucción tras la dana

El Ayuntamiento de Paiporta, a través de la Concejalía de Transparencia y Modernización, ha puesto…

Otras noticias

8CA1AEE7 A8AA 41F4 AFBD 2BAAE947A3F9 1430x827 1
La Ribera Alta

El precio de la vivienda se dispara un 19,6% en Alzira en el último año

Por Javier
7977 alzira muralla
La Ribera Alta

Alzira inicia las actividades del Año Jaume I con visitas escolares y conferencias

Por Redacción ComarcalCV
alumbrado dana alcudia e1770986767574
La Ribera Alta

L’Alcúdia impulsa la reparación integral de su alumbrado público tras la DANA

Por Javier
Imagen de las pistolas confiscadas en Alzira.
La Ribera Alta

De la mítica Luger al Winchester: el «museo» de armas ilegales descubierto en una casa de campo de Alzira

Por Toni Cuquerella
Policía Nacional.
La Ribera Alta

La Policía Nacional interviene en una guardería de Algemesí: así trataba a los niños la propietaria que ha sido detenida

Por Toni Cuquerella
Policía Nacional.
ComarcalLa Ribera Alta

La Policía Nacional detiene en Alzira a un miembro de una red de extorsión sexual

Por Redacción ComarcalCV
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?