ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Alta

Algemesí organitza unes Festes de la Mare de Déu de la Salut adaptades a la situació sanitària per la Covid-19

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado agosto 30, 2021
117 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.

NULL

Els actes d’enguany, pel motiu del COVID-19, han estat organitzats pel Patronat de la Festa, és a dir, pels quatre barris

El Patronat de la Festa d’Algemesí han acordat la programació d’una sèrie d’actes centrats sobretot en el 7 i 8 de setembre que possibilitaran celebrar els dies grans de la nostra ciutat sempre respectant les mesures sanitàries de seguretat.

Aquest diumenge es van encetar les festes d’enguany amb la tradicional novena a la Mare de Déu que se celebrarà, com és habitual, davant de la Capella de la Troballa i conclourà, el dia 6 de setembre, amb la representació dels Misteris i Martiris. Precedint la novena, el mateix dia 6, l’Escola musical de Tabal i Dolçaina presentarà a les 20 h el CD Música, tradició i patrimoni de la festa de la Mare de Déu i l’exposició Els gèneres de la música tradicional per a dolçaina i tabalet al Museu de la Festa. A més, al finalitzar l’última novena el poble algemesinenc gaudirà de la Nit del Retorn a les portes de la Basílica de Sant Jaume.

El dia 7 tindrà lloc el Cant de Vespres però, enguany, se celebrarà en la plaça Major, fora de la Basílica, on hi haurà previst un altar que presidirà la celebració i cadires, a la distància corresponent, per tal que puga assistir més gent. En acabar les vespres tindrà lloc al Parc Salvador Castell el concert de la Societat Musical Algemesí que en aquestes festes s’ha acordat que siga el dia 7 -en lloc del dia 6, com és habitual- al finalitzar les vespres ja que, posteriorment, no podrà celebrar-se la Processó de les Promeses.

El dia 8, després de la missa de les 8 h del matí, la Mare de Déu de la Salut recorrerà els diferents carrers de la ciutat amb un vehicle condicionat per a aquest fi. A la vesprada, aprofitant l’altar de la Plaça Major, tindrà lloc a les 19h30 la celebració de la Missa Major en honor a la Mare de Déu. En finalitzar la missa cada ball oferirà a la patrona una representació del seu ritual. La Mare de Déu presidirà, des de l’altar, totes les celebracions religioses que tinguen lloc en la plaça Major els dies 7 i 8 de setembre. A més, les nits del 6 i 8 de setembre, hi haurà castells d’artifici per a acompanyar les vetlades.

El programa acordat alterarà la programació habitual, però permetrà a la ciutat d’Algemesí retre homenatge a la Mare de Déu de la manera més digna possible. Es pot consultar de manera completa i detallada a la pàgina web oficial del Patronat de La Festa: https://www.festapatrimonialgemesi.com/programa

Els actes d’enguany, pel motiu del COVID-19, han estat organitzats pel Patronat de la Festa, és a dir, pels quatre barris. El torn no corre, de forma que l’any que ve, el 2022, serà el barri de Santa Bàrbara qui organitzarà la Festa.

Tags: Algemesí

Lo + leído

El Ayuntamiento de Canet d’en Berenguer recurre ante el Supremo la sentencia sobre el contrato de agua con Egevasa

El Ayuntamiento de Canet d’en Berenguer ha recurrido ante el Tribunal Supremo la sentencia dictada…

Vila-real no celebrarà cap acte oficial pel 9 d’Octubre un any després de voler institucionalitzar-lo

La Junta de Portaveus de Vila-real, amb representants dels quatre partits amb presència a l’Ajuntament…

Abierto València cierra su XIII edición con récord de participación y un guiño solidario al territorio

La Asociación de Galerías de Arte Contemporáneo de la Comunitat Valenciana (LAVAC) ha clausurado con…

Otras noticias

Los bomberos han tenido que realizar diferentes actuaciones durante la pasada noche.
ComarcalL' Horta SudL'Horta NordLa Ribera AltaLa Ribera Baixa

Las lluvias torrenciales obligan a más de 60 intervenciones de los bomberos en la provincia de València centradas en la costa

Por Toni Cuquerella
PlacaConstitucioAlzira
La Ribera Alta

Alzira declara 2026 como el Año Jaume I en el 750 aniversario de su muerte

Por Redacción ComarcalCV
Imatge de la reunió celebrada a la Ribera Alta.
La Ribera Alta

El Govern d’Espanya destina 60 milions a reparar infraestructures agrícoles a la Ribera Alta

Por Toni Cuquerella
Guardia Civil.
La Ribera Alta

La detención de un hombre por 19 robos en Turís no aplaca la tensión ciudadana

Por Redacción ComarcalCV
Imagen del rescate practicado en Tous.
La Ribera Alta

La Guardia Civil rescata a dos heridos graves tras caer un vehículo por un barranco de 50 metros en Tous

Por Toni Cuquerella
Barracones de uno de los colegios afectados por la dana.
L' Horta SudLa Ribera Alta

Los últimos centros afectados por la dana reanudan las clases en Massanassa, Algemesí y Alfafar

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?