ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Alta

L’Ajuntament de l’Alcúdia inicia una campanya de control en solars urbans davant les denúncies rebudes pels veïns

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado noviembre 18, 2022
250 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

Des del consistori expliquen que després de la temporada d’estiu és habitual observar un increment de rates i ratolins en certes zones urbanes coincidint amb el moment en què es troba més buida la xarxa de clavegueram

Al llarg del mes d’octubre l’Ajuntament de l’Alcúdia informa que ha rebut nombrosos avisos d’incidències per presència de rosegadors, en la major part del casos rates, en diverses zones del nucli  urbà. Els avisos han arribat en quantitat superior al que és habitual i s’han concentrat en zones de la població on hi ha solars sense edificar.

Normalment, la presència de rates en espais públics és anecdòtica gràcies al treball de l’empresa que contractada durant tot l’any per al control de plagues, però enguany, probablement a causa de les circumstàncies meteorològiques, la població de rosegadors s’ha incrementat substancialment derivant en eixe número elevat d’avisos.

Des del consistori expliquen que després de la temporada d’estiu és habitual observar un increment de rates i ratolins en certes zones urbanes coincidint amb el moment en què es troba més buida la xarxa de clavegueram, però sol tractar-se d’un fet puntual que remet a mesura que les pluges de la tardor es fan més habituals i van netejant la xarxa de col·lectors d’aigües residuals. L’episodi de pluges intenses de principis d’octubre va provocar que els animals fugiren dels seus refugis habituals i es deixaren vore en l’exterior. Posteriorment, l’absència de noves precipitacions i el bon oratge han facilitat la proliferació de recursos per a que s’alimenten i, amb això, el sensible augment de la seua presència.

Amb eixe diagnòstic i sabent que moltes vegades es refugien en patis de titularitat privada on els serveis municipals no poden actuar, s’ha ampliat el contracte de l’empresa gestora del control de plagues i s’ha iniciat una campanya que inclou la sol·licitud d’autorització als titulars dels solars per tal que l’empresa puga actuar dins de la legalitat. Així, s’instal·laran els punts de control en els patis i dins la xarxa de clavegueram.

L’actuació contempla pràcticament tot el casc urbà però especialment les zones amb més solars, com les zones residencials en l’entorn de l’escoleta municipal, el parc de la fira i l’entorn dels carrers Pablo Iglesias Posse i Salvador Allende. Les actuacions, que ja

s’han iniciat, tindran un cost que supera els 10.000€ i consistiran en la instal·lació de punts de control que se revisaran cada tres mesos. El ritme dels treballs és actualment d’uns 20 solars diaris per la qual cosa en breu es finalitzarà la primera fase.

Tags: Alcúdia

Lo + leído

Alerta por la avispilla del almendro en Camp de Túria, Hoya de Buñol, Ribera Alta, la Costera, Vinalopó Mitjà, l’Alcoià y el Comtat

La Conselleria de Agricultura, Agua, Ganadería y Pesca ha emitido un aviso fitosanitario tras detectar…

Paiporta invertirá más de 20 millones para reconstruir sus polígonos industriales

El Ayuntamiento de Paiporta ha conseguido la aprobación definitiva de las memorias técnicas para la…

Ontinyent aprova una ordenança de mobilitat que prioritza vianants i sostenibilitat

L’Ajuntament d’Ontinyent ha aprovat la nova Ordenança de Mobilitat Urbana Sostenible que busca posar les…

Otras noticias

Policía Nacional.
ComarcalLa Ribera Alta

La Policía Nacional desmantela en Alzira una red de narcotráfico

Por Pau Gómez
WhatsApp Image 2024 03 24 at 15.28.27 1
La Ribera Alta

Tous impulsa la declaración de sus doseles de Semana Santa como fiesta turística

Por Pau Gómez
Torrent Semana Santa 6
El Camp de MorvedreL' Horta SudL'Horta NordLa CosteraLa Ribera AltaLa Ribera BaixaLa Safor

Guia de la Semana Santa 2026 en la provincia de Valencia: los pueblos y actos imprescindibles

Por Javier Ruiz
230629 HAC foto1 compte general 22
La Ribera Alta

De hijo de referente socialista en la Ribera a ministro: la historia de Arcadi España

Por Javier Ruiz
146543639 1248x700 1
La Ribera Alta

Todo Algemesí, bajo riesgo de inundación: el nuevo plan municipal revela la vulnerabilidad del municipio

Por Javier Ruiz
gc carcaixent
La Ribera Alta

La Guardia Civil interviene cocaína y dinero en efectivo en una operación contra el tráfico de drogas en Carcaixent

Por Javier Ruiz
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?