ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
L' Horta Sud

El govern municipal d’Alcàsser aprova un pressupost per 2023 de 8,3 milions

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado enero 26, 2023
239 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Central nuclear de Cofrentes.
Central nuclear de Cofrentes.

NULL

Els comptes es caracteirtzen per suposar un augment del 9,19% respecte a l’exercici de 2022

L’Ajuntament d’Alcàsser ha aprovat el pressupost municipal per a 2023 que ascendeix a 8.311.291,77 euros, la qual cosa suposa un augment del 9,19% respecte a l’exercici anterior. Com ha explicat l’alcaldessa de la localitat, Eva Zamora, «són uns comptes municipals que es caracteritzen per la millora dels serveis per a la ciutadania, però també per la congelació d’impostos». Així mateix, Zamora ha ressaltat que «es mantenen aspectes com l’estabilitat pressupostària, la sostenibilitat financera i el deute zero».

Així, en el capítol de despeses, es contempla tant les pujades salarials de la plantilla municipal i les noves incorporacions per a una millor eficàcia en la gestió, com els contractes de neteja viària, dels nous centres educatius i del manteniment de parcs i jardins. Així mateix, es mantenen les ajudes socials i s’incrementen les subvencions.

D’altra banda, el pressupost municipal per a 2023 prioritzarà, d’una banda, la promoció dels motors econòmics de la localitat, com són el comerç local, les dues àrees industrials i l’agricultura. A més, s’incrementen les partides per a Educació i Cultura, donant continuïtat a accions com les beques menjador, el xec infantil o el conveni amb CulturArts, que permet tindre millor programació cultural i festiva en el municipi.

Tampoc s’obliden les inversions en Benestar Social. Com explica Zamora, «es tracta d’un pressupost estable, fort, ajustat i de caràcter social, donant prioritat d’atenció a les persones amb més mancances per a cobrir les seues necessitats i facilitant-los un camí per a la seua inclusió en la societat, però sense deixar d’atendre les peticions i les prestacions de la resta de veïns i veïnes».

En aquest sentit, els comptes municipals contemplen la consolidació dels serveis de cures i els programes dirigits a l’atenció de la salut mental; així com la consolidació de serveis ja existents, com Policia Local, Escoles i Instal·lacions Esportives, Biblioteca, Brigades d’Obres i Neteja, Mercat Municipal, Centre

Cultural, Centre Social, Espai Jove-DAU, Escoleta Municipal, Escola d’Adults i Programes de Formació, destacant l’eficiència energètica i la reducció de la petjada de carboni com a fil conductor transversal i denominador comú en totes les partides de despesa corrent i d’inversions.

Cal destacar que les inversions que aniran destinades a la millora d’infraestructures provindran, en part, del romanent de tresoreria resultant de la liquidació del pressupost de 2022.

«Estem davant un pressupost per a la reconstrucció d’Alcàsser. Aquesta partida pressupostària, juntament amb les ajudes i inversions que es finançaran mitjançant romanent de tresoreria positiu, ens permetran continuar posant en el focus de les polítiques municipals a les persones», ha conclòs l’alcaldessa.

Tags: Alcàsser

Lo + leído

Crisis de la basura en Riba-roja: el Ayuntamiento rompe con la concesionaria y activa un plan de emergencia

El Ayuntamiento de Riba-roja de Túria ha dado un paso decisivo para atajar la crisis…

Xàtiva tanca un Nadal de rècord amb més de 100.000 visites al seu Betlem Monumental

L’Ajuntament de Xàtiva ha fet un balanç molt positiu de la campanya de Nadal 2025-2026,…

L’IES Ausiàs March de Gandia reobre les seues portes després d’una reforma integral de 13 milions

Després d'anys de reivindicacions i una espera prolongada, la comunitat educativa de l'IES Ausiàs March…

Otras noticias

Reunion
El Camp de MorvedreL' Horta SudL'Horta NordRequena - Utiel

La Diputación implanta en Puçol, Requena, San Antonio de Benagéber y Catarroja la APP de quejas ciudadanas

Por Redacción ComarcalCV
5
L' Horta Sud

La nueva pasarela peatonal en Torrent para el CEIP Juan XXIII abrirá el 7 de enero

Por Redacción ComarcalCV
8027 dos agentes de la guardia civil durante un servicio 8 865x518
L' Horta Sud

Tres detenidos en Albal, Catarroja y Massanassa por quince robos con fuerza

Por Redacción ComarcalCV
Pont Nou de Paiporta.
L' Horta Sud

Paiporta reabre el Pont Nou sobre el barranco del Poyo tras su reconstrucción por los daños de la dana

Por Toni Cuquerella
6798 navarres camion bomberos voluntarios
L' Horta Sud

Diecisiete afectados por humo en un incendio registrado a primera hora en Alaquàs

Por Javier
DanosocasionadosporeldetenidoPoliciaLocalBenetusser
L' Horta Sud

Detienen en Benetússer a un hombre que causó daños y amenazó a la Policía Local

Por Redacción ComarcalCV
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?