BANNER_CUIDAR_futur_980x90px (1)
sábado, 17 mayo de 2025
Suscríbete
ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Un espectacle d’acrobàcia i funambulisme d’altura obrirà el X Festival de Circ i Teatre d’Ontinyent

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado diciembre 9, 2021
28 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.

NULL

Sayo Gandia destaca l’espectacularitat de ‘Volatineros’de la premiada companyia aragonesa Nostraxladamus que comptarà amb la participació de dos funambulistes, dos acròbates i 3 músics

Un espectacle d’acrobàcia i funambulisme a 10 metres d’altura i sense xarxa obrirà l’edició d’enguany del Festival de Circ i Teatre d’Ontinyent, que enguany compleix deu anys omplints d’arts escèniques els carrers durant el Nadal. Es tracta de ‘Volatineros’, de la companyia aragonesa Nostraxladamus que es posarà en escena el proper 18 de desembre a les 17:00 hores, suposant el tret d’eixida a un festival del que es donaran més detalls als propers dies. Degut a les característiques i requisits de l’espectacle encara no es pot confirmar el lloc on es posarà en escena, estant barallant-se com a possibles ubicacions el recinte firal o el pàrking de l’antiga Paduana.

La coordinadora del festival, Sayo Gandia, destacava “l’espectacularitat d’aquest espectacle inaugural, una representació molt visual i atractiva, que combina a més a més diferents disciplines de circ i que de segur agradarà a la gent gran i menuda que ens acompanye eixe dia”, assenyalava. “Volatineros”, amb una durada de 45 minuts, comptarà amb la participació de dos funambulistes, dos acròbates i 3 músics, al voltant d’una infrastructura formada per 40 metres de cable a 10 metres d’alçada, amb un trapeci i un màstil xinés. La regidora també avançava que després d’una edició molt condicionada per la pandèmia en 2020, el festival vol recuperar la seua essència d’anys anteriors, sempre complint amb la normativa anticovid vigent en cada moment.

“Volatineros” va guanyar el premi al millor espectacle de circ aragonés de 2019, en l’any al qual es complia el XX aniversari de la Companyia Nostraxladamus, que ha rebut també el guardó a la trajectòria circense del Festival de Circ de Saragossa. Nostraxladamus es defineix com una companyia de “nou circ” al servei de l’humor, la investigació i la búsqueda de fusió de “clown”, circ i

malabar. Compta amb una dotzena d’espectacles produïts, que empren diferents tècniques de circ com a llenguatge per a contar històries i transmetre emocions.

A la seua trajectòria també s’inclouen més de 1000 representacions dels seus espectacles, 4 expedicions amb Pallassos Sense Fronteres, premis als festival de Tafalla (Navarra) i Circada (Sevilla), l’organització de diferents trobades de malabaristes, bufons i pallasos i la gestió de la part circense de la Cavalcada de reis de Saragossa, entre d’altres.

Tags: Altura
BANNER_CUIDAR_futur_300x600px
Fira del llibre_covercomarcal_cv_page-0001

Lo + leído

Cómo encontrar tu wedding planner ideal en Valencia

Organizar una boda es emocionante y divertido, pero la cantidad de detalles que hay que…

La Guardia Civil sorprende a diez personas intentando sustraer alcachofas en Novelda

La Guardia Civil ha investigado a diez varones, de entre 24 y 59 años, como…

El Ministerio de Agricultura destinará más de 3,7 millones al sector agrario de Cheste afectado por la dana

El Ministerio de Agricultura, Pesca y Alimentación, ha destinado 3,7 millones de euros a la…

Otras noticias

Pedregada Vall Albaida 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

El pedrisco del pasado sábado afecta a más de 8.700 hectáreas de cultivo en la Vall d’Albaida con 2 millones de euros de pérdidas

Por Agronews
Ontinyent
La Vall d'Albaida

Ontinyent posa en marxa zones de prioritat residencial per a pacificar el trànsit i prioritzar el veïnat

Por Javier
Fiestas de 'La Barraca' de El Ràfol de Salem
FiestasLa Vall d'Albaida

El Ràfol de Salem celebra la particular fiesta de “La Barraca” con el fuego, el almuerzo y el arroz al horno como protagonistas

Por Javier
1320 natalia enguix vicente mompo
La Vall d'Albaida

Ens Uneix exigeix al Govern que condone deute als ajuntaments com a Catalunya i la resta d’autonomies

Por admin
7466 ontinyent coca fira
La Vall d'Albaida

Ontinyent ja té guanyadors del primer concurs de la Coca de Fira

Por admin
2322 ferran gandia gimnas
La Vall d'Albaida

Ontinyent inverteix més de 60.000 euros en millores a diferents espais del Poliesportiu Municipal

Por admin
Facebook Twitter Youtube Rss Medium
Mas contenido de ComarcalCV:
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?