Les celebracions de la Setmana Santa haurien de començar d’ací tres setmanes, amb el Diumenge de Rams que té lloc el 5 d’abril
La Germanor de Confraries de Xàtiva ha decidit suspendre tots i cadascun dels actes previstos per a la celebracio de la Setmana Santa a la ciutat davant de la pandèmia del coronavirus.
En una reunió celebrada aquest divendres a la nit el col·lectiu de confraries ha manifestat que s’ha pres la decisió seguint les indicacions i recomanacions de les autoritats sanitàries, així com de l’Ajuntament de Xàtiva, per a minimitzar el risc de contagi.
Cal recordar que per als primers actes de la Setmana Santa encara queden tres setmanes, donat que el Diumenge de Rams s’hauria de celebrar el 5 d’abril, i la setmana següent són les celebracions de les processons de les confraries.