Rebeca Torró tancarà simbòlicament la candidatura del PSPV com a número 21 de la llista, centrant-se així ara en el seu salt a la política estatal com a candidata al Congrés
El PSPV ja té rival per a Jorge Rodríguez, el seu anterior líder a Ontinyent. Serà Margarita Llaudes, directora del Departament de Salut Xàtiva-Ontinyent, qui competirà amb Rodríguez per assolir l’alcaldia de la capital de la Vall d’Albaida.
A l’altra punta de la llista del PSPV es troba Rebeca Torró, actual tinent d’alcalde de Jorge Rodríguez i mà dreta seua durant els seus 8 anys al capdavant de l’Ajuntament d’Ontinyent. Torró, qui també és la secretària general del PSPV a Ontinyent, ha fet un pas enrere en la política local i tancarà la llista socialista per centrar-se en el seu salt ara a la política estatal, ja que amb tota probabilitat entrarà com a diputada al Congrés sent la número 6 de la llista per València.
Esta posició de Rodríguez ha comptat amb el suport públic del mateix Jorge Rodríguez, qui en les xarxes ja va apuntar que a Torró li va demanar «un esforç més: que continuares al PSOE per alçar la veu en defensa dels interessos d’Ontinyent!! Com sempre, estàs a l’altura!!Gràcies per tot!T’estime!»
Moltes gràcies @RebecaOntinyent per la teua valentia!!! Quan vaig decidir continuar endavant amb la candidatura,et vaig demanar un esforç més: que continuares al PSOE per alçar la veu en defensa dels interessos d’Ontinyent!! Com sempre, estàs a l’altura!!Gràcies per tot!T’estime! pic.twitter.com/IylEhEqLCm
— Jorge Rodríguez (@JorgeRodrigz_) 18 d’abril de 2019
Junt amb Torró també estarà com a número 20 Jaime Peris, tots dos han sigut els únics regidors i membres de la primera llista socialista que encapçalava Rodríguez que s’han quedat amb les sigles no han seguit a Jorge Rodríguez en el seu salt al nou partit La Vall Ens Uneix, impulsat després de la renúncia de l’encara alcalde a liderar la candidatura del PSPV després d’alçar-se el secret de sumari del cas Alqueria. A més a més tampoc estarà en cap de les dues llistes la regidora de Sanitat, Matilde Frances, precisament també metgessa de professió.
Llista del PSPV
La resta de la llista encapçalada per Llaudes i tancada per Peris i Torró, estaran Juan Francisco Guerra -un dels fundadors del partit i UGT en la localitat-, David Palací, Raquel Bargueño, Paco Pons, Pilar Martínez, Enrique Mollá, Sabina Pascual, Edison Espinosa, Nuria Juan i Felipe Torrent, en aquest ordre, segons fonts del partit.