El foc s’ha produït en un habitatge vell i aïllat de tres plantes, i la virulència del foc ha arribat a afectar l’equipament dels bombers
Dues bessones, nadons de pocs mesos, han mort en un incendi que s’ha produït este divendres a Ontinyent, mentre el seu pare ha hagut de ser ingressat a l’hospital, segons han informat els bombers.
L’alerta s’ha produït a les 15,04h , tractant-se d’un habitatge vell, amb bigues de fusta i aïllat de tres plantes, ubicat al conegut com Camí de la Moneda. Per a extingir l’incendi s’han mobilitzat 12 efectius d’Ontinyent, Xàtiva, Alzira i oficial de guardia. En arribar l’incendi estava ja totalment desenvolupat, produint-se ja les dues víctimes mortals.
Els bombers expliquen que, degut a l’intensitat i virulència del foc, s’ha vist inclús afectat l’equipament dels efectius, encara que l’operatiu no s’ha vist afectat.
L’alcalde d’Ontinyent, Jorge Rodríguez, ha traslladat les condolències del consistori a la familia posant a la seua disposició un habitatge provisional així com ajuda psicològica. A més a més s’han decretat dos dies de dol oficial a la ciutat en els que les banderes de l’Ajuntament onejaran des d’este divendres i fins diumenge a mig pal.
Lamentem profundament la mort de dues bessones que acabaven d’arribar a este món. Tot el nostre suport al pare i la mare i al familiars de les xiquetes en estos moments tan dramàtics. Des de l’@ajOntinyent hem decretat dos dies de dol oficial. Molts ànims!
— Jorge Rodríguez (@JorgeRodrigz_) 9 de febrer de 2018